PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak sie zwolnić?

  • 1. Data: 2006-02-17 15:57:21
    Temat: jak sie zwolnić?
    Od: "iwonsien" <i...@w...pl>

    Witam,
    mam jedno małe pytanko. Wiem, że na grupie jes sporo kompetentnych osób,
    więc mam nadzieję, że mi ktoś odpowie.
    Otóż chcę zrezygnować z pracy: umowa o prace do końca roku, 2 tygodniowy
    okres wypowiedzenia.
    Tylko nie wiem zupełnie jak sie za to zabrać. Najpierw do szefa, a potem do
    kadr? Czy odwrotnie - postawić szefa przed faktem dokonanym?
    Wypełnia się jakiś formularz czy pisze podanie? I od kiedy naliczane są te 2
    tygodnie?
    Pozdrawiam, i bede wdzieczna za odpowiedzi, bo nie chciałabym sie na koniec
    wygłupić :-)

    Iwona

  • 2. Data: 2006-02-17 16:09:20
    Temat: Re: jak sie zwolnić?
    Od: "iwonsien" <i...@w...pl>

    I jeszcze jedna sprawa.
    Świadectwo pracy wystawiane jest automatycznie czy trzeba o nie poprosić?
    Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.

    Iwona

  • 3. Data: 2006-02-17 16:17:29
    Od: Piotr <s...@r...com>

    iwonsien napisał(a):
    > I jeszcze jedna sprawa.
    > Świadectwo pracy wystawiane jest automatycznie czy trzeba o nie poprosić?

    Automatycznie

  • 4. Data: 2006-02-17 16:24:39
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > Tylko nie wiem zupełnie jak sie za to zabrać. Najpierw do szefa, a potem do
    > kadr? Czy odwrotnie - postawić szefa przed faktem dokonanym?

    Sa różne style, i to zalezy głównie od twoich relacji z szefem, i ewentualnego
    przewidywanego rozczarowania twoja decyzja. W związku z tym, że takie wypowiedzenie
    zlozone w ciagu tygodnia skutkuje startem na jego ostatni dzien, napisałbym prosbe o
    rozwiązanie umowy za porozumieniem stron i podszedl do szefa w piatek przed
    południem:) Następnie jesli zwlekalby z odpowiedzia lub sie nie zgodzil - oddalbym w
    sekretariacie pod koniec dnia za potwierdzeniem (czy tam, gdzie sie to was
    praktykuje) wypowiedzenie umowy o prace - ktore to skutkuje wlasnei za 2 tygodnie.

    A osobiscie uwazam, że nie powinno sie stosowac wersji 2 bez probowania 1

    Wojtek

  • 5. Data: 2006-02-17 21:08:38
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    Piotr wrote:

    > Automatycznie
    dodam, że dostaje się je z końcem obowiązywania umowy (a nie np zmomentem
    złożenia wypowiedzenia)
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---