PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca przez internet w firmie z kanady?

  • 1. Data: 2006-02-17 13:01:33
    Temat: Praca przez internet w firmie z kanady?
    Od: Piotr Krukowiecki <piotr@HOH_SPAM_OHO.mallorn.ii.uj.edu.pl>

    Witam,

    dostałem ofertę pracy dla kanadyjskiej firmy - praca przez internet (z
    Polski), jako programista. Miałbym im oddawać 3/5 swojego czasu ;)
    Pytanie jest, jak wyglądają kwestie legalne, czyli jaką umowę z nimi podpisać,
    jak to wygląda itp?

    Nie udało mi się znaleźć żadnych informacji w sieci na ten temat, z rozmów
    ze znajomymi wynika, że sprawda jest skomplikowana i najlepiej zasięgnąc
    porady jakiegoś dobrego biura rachunkowego albo prawnika...

    Ktoś pracuje w ten sposób albo ma jakieś doświadczenia w tej kwestii?

    Jeśli ktoś chciałby odpowiedzieć prywatnie, to proszę usunąć
    HOH_SPAM_OHO. z adresu.

    --
    Piotrek
    irc: #debian.pl

  • 2. Data: 2006-02-17 13:38:32
    Temat: Re: Praca przez internet w firmie z kanady?
    Od: Arkadiusz Dymek <n...@b...pl>

    Piotr Krukowiecki wrote:

> [...]
    > porady jakiegoś dobrego biura rachunkowego albo prawnika...
    >
    > Ktoś pracuje w ten sposób albo ma jakieś doświadczenia w tej kwestii?

    Najprościej chyba będzie założyć DG i po prostu wystawiać im faktury.
    ZUS w tej chwili na początku jest niski, liniowe 19% zagwarantuje, że za
    wiele fiskusowi nie oddasz - o ile płacą w miarę uczciwie to powinieneś
    wyjść na swoje. Oczywiście o przywilejach socjalnych typu urlop możesz
    zapomnieć - ale tego pewno i tak nie gwarantowali.

    pozdrawiam,
    Arkadesh

  • 3. Data: 2006-02-18 18:28:55
    Od: Piotr Krukowiecki <p...@m...ii.uj.edu.pl>

    On 2006-02-17, Arkadiusz Dymek <n...@b...pl> wrote:

    > Najprościej chyba będzie założyć DG i po prostu wystawiać im faktury.

    Hmm na pewno najprościej? Trochę roboty z prowadzeniem własnej firmy
    chyba jest...