PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile może zarabiać informatyk w banku ???

  • 1. Data: 2004-03-07 13:05:19
    Temat: ile może zarabiać informatyk w banku ???
    Od: justR <j...@t...pl>

    A konkretnie w małej miejscowości....
    Bo mi się serce kraje za moje najniższe!!!
    Nie jest to moja pierwsza praca.
    Aż mózg się lansuje jak widzę wypłatę,z czego się tu k...utrzmać.
    Jeszcze 200 zeta na dojazdy.
    Czy zarabiać można tylko w Warszawie normalne pieniądze ?

  • 2. Data: 2004-03-07 13:19:32
    Temat: Re: ile może zarabiać informatyk w banku ???
    Od: "F.M.T" <f...@b...com>

    > Czy zarabiać można tylko w Warszawie normalne pieniądze ?

    Uczciwe pieniadze mozna zarabiac wszedzie. Trzeba tylko trzymac fason przy
    negocjacjach, i znac swoja wartosc.

    F.M.T

  • 3. Data: 2004-03-07 13:40:43
    Od: justR <j...@t...pl>

    Tylu co było chętnych na to stanowisko...nie ma szans negocjacji...prezes
    weźmie zawsze kogoś na kim może zaoszczęedzić

  • 4. Data: 2004-03-07 13:48:22
    Od: "F.M.T" <f...@b...com>

    > Tylu co było chętnych na to stanowisko...nie ma szans negocjacji...prezes
    > weźmie zawsze kogoś na kim może zaoszczęedzić

    Przebic ich umiejetnosciami. Sprzedac sie po prostu.
    Bylem na niejednej rozmowie gdzie mowili mi ze za duzo wymagam. Nie zrazilo
    mnie to.

    F.M.T

  • 5. Data: 2004-03-07 13:59:57
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Tylu co było chętnych na to stanowisko...nie ma szans negocjacji...prezes
    > weźmie zawsze kogoś na kim może zaoszczęedzić

    A skad wiesz na ile oni sie cenili ? Po drugie, mozesz caly czas szukac
    innej pracy, a jak juz znajdziesz to idziesz do prezesa i mowisz mu "nie
    po to studiowalem, zeby pracowac za takie pieniadze, wlasnie znalazlem
    lepsza prace, ale poniewaz podoba mi sie tutaj to zostane jesli dostane
    takie same pieniadze jak mi tam proponuja ... i tutaj wymieniasz sume o
    50% wieksza" ;-)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 6. Data: 2004-03-07 20:34:22
    Od: woo-cash <w...@W...konto.pl>

    justR <j...@t...pl> był(a) tak miła/y i napisał(a) w wiadomości
    <objtp0t52ifk$.1bcxs7ko4m00z$.dlg@40tude.net> datowanej nie 7. marca 2004
    14:05:

    > A konkretnie w małej miejscowości....
    > Bo mi się serce kraje za moje najniższe!!!

    Miasto wojewódzkie, jeden z większych banków, półtora roku temu - w
    okolicach średniej krajowej.

    Pozdrawiam,
    Woo.

    --
    = Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash = "Prawda jest jak dupa.
    = = Każdy ma swoją."

  • 7. Data: 2004-03-07 20:50:43
    Od: Xinski <...@...pl>

    justR <j...@t...pl> wrote in news:16bxep0tbtu3d.jw6z4f7q7yj9$.dlg@
    40tude.net:

    > Tylu co by?o ch?tnych na to stanowisko...nie ma szans negocjacji...prezes
    > we?mie zawsze kogoś na kim mo?e zaoszcz?edzi?

    Dobry prezes wezmie tego na ktorym moze najwicej zarobic an nie
    zaoszczedzic ;)

    Pozdro,
    Xinski

  • 8. Data: 2004-03-07 20:54:07
    Od: Piotr <p...@n...spamuj.com>

    justR wrote:

    > A konkretnie w małej miejscowości....

    Znajomy na takim stanowisku zarabia ok. 3kPLN brutto

    pzdr.
    Piotr

  • 9. Data: 2004-03-07 20:55:17
    Od: Xinski <...@...pl>

    > Miasto wojewódzkie, jeden z wi?kszych banków, pó?tora roku temu - w
    > okolicach średniej krajowej.
    Miasto wojewodzkie, spolka akcyjna z branzy informatycznej: dwie srednie
    krajowe i ciut ;)

    Pozdrawiam,
    Xinski ;)

  • 10. Data: 2004-03-08 17:27:26
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "justR" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
    > A konkretnie w małej miejscowości....
    > Bo mi się serce kraje za moje najniższe!!!

    Informatyk w banku, w malej miejscowosci _moze_ zarabiac bardzo malo.
    Zauwaz, ze umiejetnosci potrzebne do wykonywania zadan sa mocno ograniczone,
    a przejawy tworczej inwencji czy wlasnych pomyslow stanowia istotne
    zagrozenie dla zasad bezpieczenstwa.

    Sytuacja jak - nie przymierzajac - w dowcipie: plan dnia astronauty:
    7:00 - nakarmic szympansa.

    szomiz
    --
    Kto pyta nie bladzi?