PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak obliczyc przychod

  • 1. Data: 2004-03-07 14:06:11
    Temat: jak obliczyc przychod
    Od: "Sylwia Malanowicz" <s...@a...pl.spam.pl>

    Mam bardzo wazne pytanie.
    Wlasnie rozliczam swoj PIT (po raz pierwszy w zyciu)
    i chcialabym wiedziec jak obliczyc przychod ze stosunku pracy.

    Otrzymalam oczywiscie PIT 11 z zakladu pracy, ale chcialabym sprawdzic
    czy jest on prawidlowo wypelniony.
    Tymczasem wyliczony przeze mnie przychod jest inny niz znajdujacy sie
    w formularzu. Jest malo prawdpodopodone aby to zaklad pracy sie pomylil
    - raczej to ja zrobilam to zle.

    Pomozcie prosze.

    pozdrawiam

    --
    Sylwia

  • 2. Data: 2004-03-07 18:43:11
    Temat: Re: jak obliczyc przychod
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > Tymczasem wyliczony przeze mnie przychod jest inny niz znajdujacy sie
    > w formularzu. Jest malo prawdpodopodone aby to zaklad pracy sie pomylil

    Przychód to jest to wszystko co zarobiłaś w 2003 r w zakładzie pracy ( to co
    podpisałaś na listach płac).Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2004-03-09 19:51:18
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    > Otrzymalam oczywiscie PIT 11 z zakladu pracy, ale chcialabym sprawdzic
    > czy jest on prawidlowo wypelniony.

    proponuję różnorakie kalkulatory, np na www.podatki.pl, www.gazeta.pl czy
    jakimkolwiek innym.
    i użyć google.