PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak dobrze przygotowac sie do rozmowy kwalifikacyjnej?

  • 1. Data: 2004-03-07 13:00:55
    Temat: Jak dobrze przygotowac sie do rozmowy kwalifikacyjnej?
    Od: "okjams" <s...@N...gazeta.pl>

    Witam

    Nie mam za duzego doswiadczenia w zdobywaniu pracy, ale nadszedl taki czas ze
    trzeba :) Niebawem mam wlasnie takie spotkanie, ktos moze podzielic sie
    jakimis cennymi radami jak sie do tego przygotowac, o czym mowic a o czym nie
    itp?

    Pozdro

    ok

  • 2. Data: 2004-03-07 16:13:47
    Od: "Joanna" <a...@i...pl>

    Użytkownik "okjams" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > trzeba :) Niebawem mam wlasnie takie spotkanie, ktos moze podzielic sie
    > jakimis cennymi radami jak sie do tego przygotowac, o czym mowic a o

    hej,
    w sieci jest mnostwo poradnikow, wystarczy poszukac np. na google

    http://www.google.pl/search?q=rozmowa+kwalifikacyjna
    &ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=pl
    &btnG=Szukaj+z+Google&lr=

    pozdrawiam, powodzenia

    Joanna

  • 3. Data: 2004-03-11 14:43:39
    Od: Moniqa <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik okjams napisał:

> [...]
    > jakimis cennymi radami jak sie do tego przygotowac, o czym mowic a o czym nie

    Hejka,

    * mówić o swoich kwalifikacjach, wykształceniu itp.
    * mówić o zainteresowaniach (koniecznie prawdziwych - czasem padają
    bardzo szczegółowe pytania !!)
    * mówić o swoich oczekiwaniach (nie licz na to, że potencjalny
    pracodawca czyta w myślach)
    * nie mówić o znajomych, prywatnych sprawach itp.
    A przede wszystkim cokolwiek mówisz, rób to pewnie, nie chichocz, nie
    załamuj rąk i nie wyłamuj palców. Grunt to nie okazać zdenerwowania,
    choć to starsznie trudne...

    Pozdrówka
    Moniqa