PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile dostaje programista w pierwszej pracy

  • 11. Data: 2004-02-28 12:03:00
    Temat: Re: ile dostaje programista w pierwszej pracy
    Od: "Piotr Michalowski" <r...@w...home.pl>

    Witam,
    Użytkownik "Michal Gajda" <p...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
    news:c1li5i$76h$1@opat.biskupin.wroc.pl...

    | Jesli ktos z programistow (mozna podac co sie programowalo) pamieta ile
    | dostawal na poczatku to powiedzcie nie krepujcie sie

    3 000 000 złociszy na rękę i bilet miesięczny. Ale to było
    w 1992 roku i pieniądze były inne :-)
    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 12. Data: 2004-02-29 15:43:08
    Od: woo-cash <w...@W...konto.pl>

    Marek <m...@W...gazeta.pl> był(a) tak miła/y i napisał(a) w
    wiadomości <c1mvca$87c$1@inews.gazeta.pl> datowanej pią 27. lutego 2004
    09:33:

    > administrator sieci na pół etatu 500 PLN brutto za 40h tygodniowo.

    Pół etatu. 40h tygodniowo, powiadasz... ;-)

    Pozdrawiam,
    Woo.

    --
    = Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash = "Prawda jest jak dupa.
    = = Każdy ma swoją."

  • 13. Data: 2004-02-29 15:53:43
    Od: motto <m...@w...pl>

    woo-cash w wiadomości <c1t1eh$t8$7@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > Pół etatu. 40h tygodniowo, powiadasz... ;-)
    No tak zatrudniają teraz supermarkety w Polsce :) Chyba gość tam jest
    administratorem. :)
    --
    motto [JID: m...@j...wp.pl ICQ: 238159966 GG: 384683]
    "Rem tene, verba sequentur" Marcus Porcius Cato Maior Censorius

  • 14. Data: 2004-03-05 13:16:17
    Od: motto <m...@w...pl>

    Michal Gajda wrote:

    > Ile dostaje programista na poczatku pierwszej pracy?
    Na pytanie nie da sie jednoznacznie odpowiedzieć, zależy od firmy i tego co
    będziesz pisał. Od 800 do ~4k netto na początek. A później jeszcze bardziej
    różnorodnie... To nie jest tak że są cenniki jak w przypadków speców od NW,
    tu niestety przez magików podejmujących się pracy za kilka stówek rynek się
    bardzo popsuł. Potem oglądam kod takiego magika a tam funkcja ewidentnie
    prosi się o /inline/ a on nie, tam gdzie nie potrzeba gość zupełnie
    bezsensownie leci po referencjach i "zgadywać" trzeba gdzie się co
    zmieniło, do tego zamiast dopisać w kilku miejscach /static/ facet sypie
    tuzinami globalnych...

  • 15. Data: 2004-03-06 13:45:32
    Od: g...@s...tpi.pl

    motto <m...@w...pl> wrote:

    > tu niestety przez magików podejmujących się pracy za kilka stówek
    > rynek się bardzo popsuł.

    Ludzie muszą nauczyć się płacić za jakość.

    > do tego zamiast dopisać w kilku miejscach /static/ facet sypie
    > tuzinami globalnych...

    Działa? Działa. Zależy też czy gość pisze coś do systemu embedded,
    czy ogólnie.

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.net * Unique ID 616KAAX7S * SWL SP5-25-0730
    GG 1234 * GSM +48505439030 * g...@l...net.pl * g...@g...pl

  • 16. Data: 2004-03-06 17:20:49
    Od: motto <m...@w...pl>

    g...@s...tpi.pl wrote:

    > motto <m...@w...pl> wrote:
    > Ludzie muszą nauczyć się płacić za jakość.
    No prędzej czy później się nauczą :P

    > Działa? Działa.
    No w tym problem że nie do końca... ale to już zupełnie inna historia.

  • 17. Data: 2004-03-07 10:05:38
    Od: g...@s...tpi.pl

    motto <m...@w...pl> wrote:

    > No w tym problem że nie do końca... ale to już zupełnie inna historia.

    Jak nie działa, to nie płacić, a jak działa, to niech sobie ma nawet
    ogromne globalne tablice.

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.net * Unique ID 616KAAX7S * SWL SP5-25-0730
    GG 1234 * GSM +48505439030 * g...@l...net.pl * g...@g...pl
    System administrator @ apcoh.org, gophi.net and 3ffe:8010:7:6a00::73
    Odpisałbym coś, ale nie mam na co, bo wszystko wyciąłem... (C) gophi

  • 18. Data: 2004-03-07 12:22:13
    Od: motto <m...@w...pl>

    g...@s...tpi.pl wrote:

    > Jak nie działa, to nie płacić, a jak działa, to niech sobie ma nawet
    > ogromne globalne tablice.
    Hmmmmm miałem tu napisać kilkukilobajtowy wywód, nawet zacząłem..., po czym
    usunąłem wszystko, bo po powtórnym przeczytaniu Twojego postu doszedłem do
    wniosku, że nie masz raczej zielonego pojęcia o programowaniu (bez względu
    na to jakie masz sam mniemanie w tej kwestii). Myślę również, że to temat
    niezbyt odpowiedni na tą grupę. Jak co, zapraszam na priv.

  • 19. Data: 2004-03-07 12:40:15
    Od: motto <m...@w...pl>

    g...@s...tpi.pl wrote:
    > Jak nie działa, to nie płacić, a jak działa, to niech sobie ma nawet
    > ogromne globalne tablice.
    ROTFL. No tak to ja już tego nie skomentuje, bo ręce opadają. Tylko nie mów
    proszę, że jesteś programistą, bo to co właśnie napisałeś kompletnie temu
    zaprzecza.
    Pozdrawiam i EOT.

  • 20. Data: 2004-03-07 16:23:08
    Od: g...@s...tpi.pl

    motto <m...@w...pl> wrote:

    > ROTFL. No tak to ja już tego nie skomentuje, bo ręce opadają. Tylko
    > nie mów proszę, że jesteś programistą, bo to co właśnie napisałeś
    > kompletnie temu zaprzecza.

    Niestety jestem. I FYI, unikam zmiennych globalnych gdzie można,
    a jak już muszę zrobić duży globalny obszar, to globalnie robię
    tylko wskaźnik i dynamicznie alokuję pamićę.

    A co do tematu - możesz rozwinąć? Jeśli jest określona ilość zasobów,
    które są do wykorzystania na dany projekt, to po co je oszczędzać?
    Założenia zostaną spełnione, program będzie działał, więc w czym
    problem?

    --
    nie mam zamiaru gszebac we wnetszu 15 latek :D (C) RusH @ 21.04.2003