PracaGrupypl.praca.dyskusje › Salonik prasowy Kolportera.

  • 1. Data: 2004-02-26 15:31:56
    Temat: Salonik prasowy Kolportera.
    Od: "Ados" <a...@p...onet.pl>

    Witam! Interesują mnie spostrzeżenia,opinie osób,które prowadzą takowy
    salonik.Dzięki z góry za info.

  • 2. Data: 2004-02-27 07:34:27
    Temat: Re: Salonik prasowy Kolportera.
    Od: "Ender" <e...@p...onet.pl>

    > Witam! Interesują mnie spostrzeżenia,opinie osób,które prowadzą takowy
    > salonik.Dzięki z góry za info.

    Czesc !

    Osobiscie polecam salonik prasowy "RUCH'u" a juz najlepiej na tzw. Umowie
    Agencyjnej Sprzedazy. Nie musisz miec wtedy kasy na towar i prase bo wstawiaja
    go do Ciebie. Jestes wtedy ajentem i dostajesz dosc wysokie prowizje od
    sprzedazy, poza tym masz prawo zwrotu towarow gdy Ci nie schodza albo zbliza
    sie termin waznosci. W Kolporterze musisz sam za nie (towary) zaplacic i czy je
    sprzedasz czy nie to juz Twoj problem.

    Pozdrawiam

    Ender

  • 3. Data: 2004-02-27 13:09:35
    Od: "CHRIS" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    zbliza
    > sie termin waznosci. W Kolporterze musisz sam za nie (towary) zaplacic i

    jedyna opłata jednorazowa to tzw. opłata marketingowa ok.2500

    i kaucja zwrotna ok. 5000zł

    za towar, meble, sprzęt komputerowy, czynsz, telefon, remonty i naprawy
    płaci Kolporter.

    niezależnie czy salonik jest rentowny Partnerzy dostają stałe 2000zł plus
    15% od marży

    chris