PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile dostaje programista w pierwszej pracy

  • 1. Data: 2004-02-26 19:42:00
    Temat: ile dostaje programista w pierwszej pracy
    Od: "Konik Bujany" <k...@p...invalid>

    >Ile dostaje programista na poczatku pierwszej pracy?
    Tyle samo ile na końcu :-) ostatniej :-) albo więcej :-)

    Zarobki programistów ostatnio malały

  • 2. Data: 2004-02-26 19:47:26
    Od: "Michal Gajda" <p...@b...wroc.pl>

    sformulowalem pytanie prosto bo nikt nic nie mowi na moje poprzednie pytanie
    na grupie:

    Ile dostaje programista na poczatku pierwszej pracy?

    Jesli ktos z programistow (mozna podac co sie programowalo) pamieta ile
    dostawal na poczatku to powiedzcie nie krepujcie sie
    Prosze o odpowiedz i dziekuje jesli tym razem ktos mnie zauwazy

    michal gajda

  • 3. Data: 2004-02-26 19:49:33
    Temat: Re: ile dostaje programista w pierwszej pracy
    Od: "nie.ma.mnie" <n...@a...e-mail.pl>

    "Michal Gajda" <p...@b...wroc.pl> wrote in message
> [...]
    > dostawal na poczatku to powiedzcie nie krepujcie sie
    > Prosze o odpowiedz i dziekuje jesli tym razem ktos mnie zauwazy

    Na poczatek 1500 PLN , pozniej kilka podwyzek w miare poprawy sytuacji w
    frmie i nabierania doswiadczenia.

    nijaki

  • 4. Data: 2004-02-26 20:17:40
    Od: Witiia <K...@p...onet.pl>

    Dnia 2004-02-26 20:47, Użytkownik Michal Gajda napisał:

    > Ile dostaje programista na poczatku pierwszej pracy?

    Często w pierwszej pracy to nie dostaje nic (np. praktyki) albo grosze
    (do 500zł na reke).
    Dopiero w miarę zdobywania doświadczenia i wiedzy można coś dostać więcej.

    --
    Witiia

  • 5. Data: 2004-02-26 21:36:16
    Od: "mikl" <i...@w...to.poczta.onet.pl>

    "Konik Bujany" <k...@p...invalid> wrote in message news:5w6uru$dd6$1@localhost...
    Ile dostaje programista na poczatku pierwszej pracy?
    Tyle samo ile na końcu :-) ostatniej :-) albo więcej :-)

    Zarobki programistów ostatnio malały

    Niusy, Znaki narodowe, Pogaduszki, Eksplorator NiusĂłw, Filtr NiusĂłw, HTML na
    niusach

    rotfl HTML, poza tym polecam Tobie www.unicode.pl - to jeden z Twoich linkow.

    pozdr.mikl

  • 6. Data: 2004-02-26 21:57:25
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    "mikl" <i...@w...to.poczta.onet.pl> wrote in message

    HTML na niusach

    > rotfl HTML, poza tym polecam Tobie www.unicode.pl - to jeden z Twoich
    linkow.

    No to double ROTFL, bo odpisujesz w tym samym formacie!

    GreG

  • 7. Data: 2004-02-27 08:32:40
    Od: " Marek" <m...@W...gazeta.pl>

    Michal Gajda <p...@b...wroc.pl> napisał(a):

    > Ile dostaje programista na poczatku pierwszej pracy?

    Jeżeli się uczy, to dostaje na drobne wydatki, bo pracodawca nie musi
    płacić ZUS-u. Absolwent pierwsza praca za darmo, po stażu co łaska.
    Jeżeli jest rencistą to więcej.
    Pytasz wprawdzie tylko o programistów, ale mam przykład z internetowej listy
    płac ukazujący trendy jeżeli chodzi o wynagrodzenie za pracę: administrator
    sieci na pół etatu 500 PLN brutto za 40h tygodniowo. Prawdopodobnie nie jest
    to pierwsza praca, ale ...

    Marek

  • 8. Data: 2004-02-27 08:33:14
    Od: " Marek" <m...@W...gazeta.pl>

  • 9. Data: 2004-02-27 15:47:43
    Od: MYSIAK <m...@o...pl>

    Około 1000,00 - 1800,00 zł netto, we Wrocławiu.
    Zależy od firmy.
    Pozdrawiam
    M.

  • 10. Data: 2004-02-27 15:55:38
    Od: DecatonE <n...@s...mesa.eu.org>

    MYSIAK...

    > Około 1000,00 - 1800,00 zł netto, we Wrocławiu.

    Wydaje mi się, że np. w Krakowie podobnie, chyba, że w jakiejś 'dużej'
    firmie to więcej (ale nie wiem czy przyjmują bez doświadczenia...).

    adam
    --
    :: rectifier[X]mesa.eu.org :: e-mail (change [X] into @) ::
    :: www.mesa.eu.org :: my b&w photographs ::