PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakich zarobków oczekiwać?

  • 1. Data: 2004-02-26 17:01:41
    Temat: Jakich zarobków oczekiwać?
    Od: "Michal Gajda" <p...@b...wroc.pl>

    Czy miał ktoś do czynienia z firma Internet Works we Wroclawiu?
    Jesli tak to chcialem sie zapytac jakich zarobkow moge oczekiwac za prace na
    caly etat w tej firmie jako programista?

    Drugie pytanie: ile sie zazwyczaj dostaje na reke za prace programisty Perl,
    Mysql, Postgresql, aplikacji WEB na umowe o prace od poniedzialku do piatku
    po 8 godzin? Jesli ktos moze sie podzielic jakimikolwiek doswiadczeniami
    bylbym wdzieczny gdyz musze podac moje wymagania finansowe a jest to moja
    pierwsza praca i "nie wiem co powiedziec".

    dzieki
    Michal Gajda