PracaGrupypl.praca.dyskusje › hanbiace prace

  • 31. Data: 2007-09-28 19:14:31
    Temat: Re: hanbiace prace
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Fri, 28 Sep 2007 20:21:50 +0200, Tomek napisał(a):

    > Ależ oczywiście. Ale nie można mówić że wykonywanie takiej pracy kogoś
    > hańbi.

    Niekoniecznie hanbi. Ale na pewno nie jest powodem do dumy. I ja osobiscie
    nie chcialbym utrzymywac z taka osoba kontaktu (abstrahujac od moralnych
    wzgledow, to jaka to trzeba miec spaczona psychike po takiej pracy??)
    --
    marcin

  • 32. Data: 2007-09-28 19:30:43
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Tomek" <t...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Ależ oczywiście. Ale nie można mówić że wykonywanie takiej pracy kogoś
    > hańbi.

    W jego pojeciu hanbi. I to jest akurat przypadek, ktory mozna podciagnac pos
    wzgledy obiektywne.

    sz.

  • 33. Data: 2007-09-28 20:36:32
    Od: "wologf" <g...@o...eu>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w
    wiadomości news:fdj11v$lt9$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:fdiva1$dnj$1@atlantis.news.tpi.pl wologf
    ><g...@o...eu>

    > Przede wszystkim hańbiące jest wykonywanie zawodu idioty.
    > Nawet jeśli wykonuje się go w charakterze wolontariusza.

    Musi Ci być ciężko, nie zazdroszcze :(

  • 34. Data: 2007-09-28 20:37:26
    Od: "wologf" <g...@o...eu>

    Użytkownik "Mich@l" <k...@t...cy> napisał w wiadomości

    > Tia... Całowałbyś po rękach kogoś, kto zaproponowałby Ci posadę
    > ministra.

    Do tej posady całuje się inne części ciała

  • 35. Data: 2007-09-28 20:40:51
    Od: "wologf" <g...@o...eu>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:fdjafc$3ta$1@atena.e-wro.net...
    > wologf zapodał(-a):
    >
    > Czemu któreś z tych zajęć jest Twoim zdaniem złe? Napisz
    > też z jakiego powodu...

    Jest nisko płatne, beznadziejne, dołujące, ludzie wykonujacy te fuchy są
    traktowani jak podkasta

  • 36. Data: 2007-09-28 20:44:09
    Od: "wologf" <g...@o...eu>

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    wiadomości news:fdjd2s$7le$1@atlantis.news.tpi.pl...

  • 37. Data: 2007-09-28 21:01:53
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2007-09-28 22:37, wologf pisze:

    > Do tej posady całuje się inne części ciała

    A to już zależy od stopnia zażyłości z proponującym.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 38. Data: 2007-09-28 21:44:13
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Fri, 28 Sep 2007 21:12:33 +0200, "Nikiel ;-\)"
    <n...@p...fm> wrote:

    >Marketing nie zajmuje sie tylko reklamą :P

    Pokaż mi takiego marketingowca w Polsce, który potrafi zrobic analize
    rynku.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 39. Data: 2007-09-28 21:51:01
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    wologf pisze:
    > Jakich prac byście się nie podjęli?

    takich, które by mi nie dały:
    - satysfakcji
    - pieniędzy
    - możliwości podejmowania samodzielnych decyzji
    - pewnosci co do normalnego stanu ciała i umysłu

    I tu nie da sie powiedzieć, że bedzie to akurat ten czy inny zawód (w
    sumie od początku swojego rozwoju zawodowego kształtuje sie w jakimś
    kierunku), że będzie to akurat ta czy inna branża.

    Dla przykładu, kiedys wydawało mi się że nie będe w stanie pracowac jako
    handlowiec, bo sie do tego nie nadaję. Życie pokazało, ze żeby przezyc
    kilka rzeczy musiałem sprzedać (bynajmniej nie wynosząc z domu telewizor
    czy inne srebra rodowe). Wydawało mi się że nie bedę miał satysfakcji z
    pracy za "marne grosze", a jednak ją do dziś mam (był okres, że musiałem
    dość mocno ograniczyć swój budżet).

    Generalnie to trudno się zarzekać że kiedyś będzie tak albo tak. może
    się zdarzyc w twoim zyciu, że w okolicy bedziesz miał wyłącznie do
    wyboru pracę, ze zacytuję: "np cieć nocny, kasjer w biedronce, sprzątacz
    w tesco, praca przy ubijaniu zwierząt, grabarz, szambiarz "
    i co w takim wypadku, zakładając że te prace są z gruntu złe, wybrac
    jako najwłasciwsze?

    --
    to tylko moje zdanie,
    taki skrót myślowy

  • 40. Data: 2007-09-28 21:52:54
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> napisał
    wiadomości news:gctqf3to07s9gaoq650ggpfpo2ujae5uqb@4ax.com...
    > Pokaż mi takiego marketingowca w Polsce, który potrafi zrobic analize
    > rynku.

    Gdzieś na pewno taki istnieje ;)
    A pokazywać to nie wolno, bo wiesz... ochrona danych osobowych -
    wizerunku itp...

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)