PracaGrupypl.praca.dyskusje › hanbiace prace

  • 1. Data: 2007-09-28 13:23:02
    Temat: hanbiace prace
    Od: "wologf" <g...@o...eu>

    Jakich prac byście się nie podjęli?
    np cieć nocny, kasjer w biedronce, sprzątacz w tesco, praca przy
    ubijaniu zwierząt, grabarz, szambiarz

  • 2. Data: 2007-09-28 13:53:57
    Temat: Re: hanbiace prace
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fdiva1$dnj$1@atlantis.news.tpi.pl wologf <g...@o...eu>
    pisze:

    > Jakich prac byście się nie podjęli?
    > np cieć nocny, kasjer w biedronce, sprzątacz w tesco, praca przy ubijaniu
    > zwierząt, grabarz, szambiarz
    Przede wszystkim hańbiące jest wykonywanie zawodu idioty.
    Nawet jeśli wykonuje się go w charakterze wolontariusza.

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2007-09-28 14:10:43
    Od: "Robert" <r...@o...pl>

    Pysznie napisane. Hanbi zlodziejstwo, ignorancja i glupota.....

  • 4. Data: 2007-09-28 15:31:27
    Od: Bart Ogryczak <B...@g...com>

    On 28 sep, 15:23, "wologf" <g...@o...eu> wrote:
    > Jakich prac byście się nie podjęli?
    > np cieć nocny, kasjer w biedronce, sprzątacz w tesco, praca przy
    > ubijaniu zwierząt, grabarz, szambiarz

    Minister, posel, senator.

  • 5. Data: 2007-09-28 16:00:38
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "wologf" <g...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Jakich prac byście się nie podjęli?
    > np cieć nocny, kasjer w biedronce, sprzątacz w tesco, praca przy
    > ubijaniu zwierząt, grabarz, szambiarz

    Sprzecznej z moimi przekonaniami, np. w firmie tytoniowej (chociażby
    proponowali taaaką kasę), piwowarskiej (niedawno nawet było ogłoszenie
    na kadrową tam), czy też przy sprzedaży produktów (jako przedstawiciel
    handlowy) do których nie mam przekonań i wiem że to mocno przepłacony
    bubel...

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 6. Data: 2007-09-28 16:11:46
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Fri, 28 Sep 2007 15:23:02 +0200, "wologf" <g...@o...eu> wrote:

    >Jakich prac byście się nie podjęli?

    Rzecznik rządu.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 7. Data: 2007-09-28 16:15:00
    Od: "Bzyko" <t...@i...pl>

    > Jakich prac byście się nie podjęli?
    > np cieć nocny, kasjer w biedronce, sprzątacz w tesco, praca przy ubijaniu
    > zwierząt, grabarz, szambiarz

    te akurat nie hanbia a jesli to wlascicieli/szefow wyzej wymienionycch
    marketow

    bardziej bym szedl w kierunku polityk, posel, radny, prezes czy czlonek rady
    nadzorczej spolki z klucza partyjnego etc.

  • 8. Data: 2007-09-28 16:27:27
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2007-09-28 17:31, Bart Ogryczak pisze:

    > Minister, posel, senator.

    Tia... Całowałbyś po rękach kogoś, kto zaproponowałby Ci posadę ministra.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 9. Data: 2007-09-28 16:34:51
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    wologf zapodał(-a):
    > Jakich prac byście się nie podjęli?
    > np cieć nocny, kasjer w biedronce, sprzątacz w tesco, praca przy ubijaniu zwierząt,
    grabarz, szambiarz

    Czemu któreś z tych zajęć jest Twoim zdaniem złe? Napisz
    też z jakiego powodu...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 10. Data: 2007-09-28 16:36:21
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Bzyko pisze:

    > bardziej bym szedl w kierunku polityk, posel, radny, prezes czy czlonek rady
    > nadzorczej spolki z klucza partyjnego etc.

    po pierwsze primo to poseł czy radny to nie zawód tylko funkcja
    społeczna ( w przypadku posła to mniej społeczna :P)
    po drugie primo to dobry poseł tez jest zhańbiony?