PracaGrupypl.praca.dyskusje › hanbiace prace

  • 41. Data: 2007-09-28 22:25:26
    Temat: Re: hanbiace prace
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "wologf" <g...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:fdjp54$nb7$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    > wiadomości news:fdjd2s$7le$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Wszystkim odmówiłem i teraz z wami sobie pisze :)

    Tak myslalem.

    sz.

  • 42. Data: 2007-09-28 22:27:55
    Od: "wologf" <g...@o...eu>

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    wiadomości news:fdjv2g$efv$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "wologf" <g...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Tak myslalem.

    Ostatnio z ToiToi podsyłają mi ofertę na kierowcę wozu asenizacyjnego,
    nie dają spokoju i ciągle zamieszczają to ogłoszenie w prasie, może
    weźmiesz? dobra fucha

  • 43. Data: 2007-09-28 22:42:56
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2007-09-28 20:59 [Adam Płaszczyca] napisał(a):

    > Marketingowiec. Inaczej - Kłamca.

    Marketing zaczyna się na analizie potrzeb konsumentów a kończy na
    badaniu ich opinii o produkcie. Wszystko - badania rynku, analiza
    potrzeb, projektowanie produktu, pozycjonowanie cenowe, odpowiednia sieć
    dystrybucji, promocja, analiza sprzedaży i reakcji klientów i ewentualne
    korygowanie produktu. To wszystko w kupie to marketing.
    Dobry dział marketingu to skarb dla firmy. I marketingowcy nie kłamią.
    Oszukiwanie klienta nie ma nic wspólnego z marketingiem.

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ peka1972#gazeta.pl GG:2091615 //\::

  • 44. Data: 2007-09-28 23:10:00
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    wologf pisze:
    > Jakich prac byście się nie podjęli?
    > np cieć nocny, kasjer w biedronce, sprzątacz w tesco, praca przy
    > ubijaniu zwierząt, grabarz, szambiarz
    Nie podjąłbym się nigdy pracy w sieci hipermarketów ani w firmie o
    kulturze typu mcdonalds. To się tyczy szczeblów zarządczych, bo
    szczerze, chętnie bym doświadczył (na własnej skórze) co czuje szeregowy
    pracownik Mc Donalds, w ramach, nazwijmy to poszerzania horyzontów
    zawodowych ;)

    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    Tęsknię za Tobą tragicznie
    A.T.Tappman, kapelan Armii Stanów Zjednoczonych

  • 46. Data: 2007-09-28 23:34:01
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    > Ostatnio z ToiToi podsyłają mi ofertę na kierowcę wozu asenizacyjnego, nie
    > dają spokoju i ciągle zamieszczają to ogłoszenie w prasie, może weźmiesz?
    > dobra fucha

    Jakby to delikatnie powiedziec....

    Wiele lat teu zalozylem firme, zeby mniej na pasozytow odprowadzac.

    Niestety na rynek pracy wszedl tak zwany wyz. Po pol rou stwierdzilem, ze
    najwiekszym bledemtransformacji bylo zamkniecie zawodowek.

    sz.

  • 45. Data: 2007-09-28 23:34:01
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

  • 47. Data: 2007-09-28 23:34:01
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

  • 48. Data: 2007-09-29 06:36:11
    Od: "ser" <s...@s...org>

    Mógłbym miec trudności w pracy przy masażu pań w wielu powyżej 37 lat, mimo
    że właściwie mam odpowiednie kursy ukończone m.in. w Chinach zrobiłem dyplom
    z masażu mistycznego.

  • 49. Data: 2007-09-29 06:38:11
    Od: "ser" <s...@s...org>

    Nie podjąłbym się pracy dla kleru rzymskiego, nawet gdyby dobrze płacili.
    Gdyby pingwin przyszedł do biura, obsługiwałbym go najgorzej jak by się dało
    radę.

  • 50. Data: 2007-09-29 06:41:57
    Od: "ser" <s...@s...org>

    Pamiętajcie o tym, że kler rzymski też zabijał w dużych ilościach niewinnych
    ludzi w czasach inkwizycji.