PracaGrupypl.praca.dyskusje › hanbiace prace

  • 21. Data: 2007-09-28 17:50:31
    Temat: Re: hanbiace prace
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fdjdmo$qhh$1@news.onet.pl Tomek <t...@v...pl>
    pisze:

    > Możesz to rozwinąć by chyba nie wiem o co wam chodzi.
    O to samo.
    O dobrowolne branie udziału w niesłychanym bestialstwie na masową skalę.
    Nawet ludzi nie powinno się w ten sposób ubijać, a jednak to robiono.

    --
    Jotte

  • 22. Data: 2007-09-28 17:52:10
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    zly pisze:

    > Nie uwazam, zeby powodem do dumy bylo zabijanie czlowieka czy tez
    > zwierzecia. Naprawde. Bez wzgledu na motywacje. Owszem, mozna w jakis
    > ekstremalnych sytuacjach, kiedy nie ma wyjscia. Ale zeby to byl powod do
    > dumy..?

    Czyli uważasz ze wegetarianie są lepsi i mają powody do dumy?

  • 23. Data: 2007-09-28 18:07:04
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Jotte pisze:

    > O dobrowolne branie udziału w niesłychanym bestialstwie na masową skalę.

    Chyba się jednak mylisz, rozróżnij znęcanie się nad zwierzętami, od
    ubijania zwierza w celach konsumpcyjnych - nie wszyscy ludzie mogą żywić
    się roślinami choćby ze względu na wykonywany zawód.

  • 24. Data: 2007-09-28 18:18:13
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Tomek" <t...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba się jednak mylisz, rozróżnij znęcanie się nad zwierzętami, od
    > ubijania zwierza w celach konsumpcyjnych - nie wszyscy ludzie mogą żywić
    > się roślinami choćby ze względu na wykonywany zawód.

    Co nie zmienia faktu, ze niektore osoby moga miec moralne opory przez
    zabijaniem zwierzat. I ja to rozumiem.

    Chociaz, jak trafi sie fanatyczny wegetarianin, to mowie, mu, ze moja
    padlina jest zabijana sprawnie i szybko, zazwyczaj w kontrolowanych
    warunkach.

    A on te marchewke na zywca na tarce, cebule na patelnie, a fasolke do
    wrzatku.

    sz.

  • 25. Data: 2007-09-28 18:21:50
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    szomiz pisze:

    > Co nie zmienia faktu, ze niektore osoby moga miec moralne opory przez
    > zabijaniem zwierzat. I ja to rozumiem.

    Ależ oczywiście. Ale nie można mówić że wykonywanie takiej pracy kogoś
    hańbi.

  • 26. Data: 2007-09-28 18:28:31
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fdjfs4$3iu$1@news.onet.pl Tomek <t...@v...pl>
    pisze:

    > Chyba się jednak mylisz, rozróżnij znęcanie się nad zwierzętami, od
    > ubijania zwierza w celach konsumpcyjnych
    Nie mylę się, to ty mnie nie zrozumiałeś, skoro wyciąłeś istotną treść.
    Napisałem - "w ten sposób".
    Wiem, o czym piszę. I nie jestem wegetarianinem.

    --
    Jotte

  • 27. Data: 2007-09-28 18:59:11
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Fri, 28 Sep 2007 15:23:02 +0200, "wologf" <g...@o...eu> wrote:

    >Jakich prac byście się nie podjęli?
    >np cieć nocny, kasjer w biedronce, sprzątacz w tesco, praca przy
    >ubijaniu zwierząt, grabarz, szambiarz

    Marketingowiec. Inaczej - Kłamca.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 28. Data: 2007-09-28 19:11:11
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Fri, 28 Sep 2007 19:52:10 +0200, Tomek napisał(a):

    > Czyli uważasz ze wegetarianie są lepsi i mają powody do dumy?

    Uwazam, ze maja jeden powod do dumy wiecej. ALbo wlasciwie jeden powod do
    wstydu mniej. Czy sa lepsi? Ocenianie tylko wg kryterium wege/niewege
    byloby conajmniej glupie, nie sadzisz?
    --
    marcin

  • 29. Data: 2007-09-28 19:12:28
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Fri, 28 Sep 2007 20:07:04 +0200, Tomek napisał(a):

    > Chyba się jednak mylisz, rozróżnij znęcanie się nad zwierzętami, od
    > ubijania zwierza w celach konsumpcyjnych

    korciu mnie analogia do ludzi, ale to nudne w sumie :)

    > - nie wszyscy ludzie mogą żywić
    > się roślinami choćby ze względu na wykonywany zawód.

    ??? zdradz ten zawod
    --
    marcin

  • 30. Data: 2007-09-28 19:12:33
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> napisał
    wiadomości news:mnjqf39fj75g2k47kvrrgodq1emvsu5pfn@4ax.com...
    > Marketingowiec. Inaczej - Kłamca.

    Marketing nie zajmuje sie tylko reklamą :P
    To też np. dystrybucja, np. to że masz sieć stacji tu a nie gdzie
    indziej to też marketing w pewnej mierze...

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --