PracaGrupypl.praca.dyskusje › ktora firme polecicie?

  • 1. Data: 2007-09-28 19:35:31
    Temat: ktora firme polecicie?
    Od: "xxx" <x...@o...pl>

    Czy ktos z Was mial do czynienia (tzn. praca w tych firmach, jako
    programista) z poznanskimi firmami Talex
    lub PB PolSoft (z grupy Signity)? Czy mozecie sie podzielic opiniami o tych
    przedsiebiorstwach(jakosc wspolpracy, warunki wspolpracy, atmosfera w
    zespole itd)? Ktora bardziej polecacie (choc to pytanie moze nie jest
    najlepiej zadane), zeby podjac w niej prace?

    Z gory dzieki za rade

  • 2. Data: 2007-09-29 13:01:52
    Temat: Re: ktora firme polecicie?
    Od: "Jackare" <jacek[kropka]leszczuk@interia_usun_to.pl>

    Mialem okazję być na rozmowie z Talexem.
    Rozmowa zorganizowana przez firmę rekrutacyjną.
    Pojechałem ze Śląska do Poznania, rozmowa jak rozmowa: bla bla, cacy cacy.
    Umówiliśmy się na kontakt w okreslonym terminie, niezalęznie jaka byłaby
    decyzja.
    Kontaktu oczywiście nie było. Zadzwoniłem więc do osoby która ze mną
    rozmawiala. Usłyszałem że nie ma decyzji bo gaszą jakiś pożar u klienta.
    Umówiliśmy się na kolejny termin.
    Kontaktu oczywiście nie było....
    Zadzwoniłem do firmy rekrutacyjnej i powiedziałem że rezygnuję z tej zabawy
    bo firma jest niepoważna.
    Powiedziałem, że gdyby nawet tego samego dnia złożyli i propozycję -
    odmówiłbym.
    Firma rekrutacyjna dzwoniła jeszcze ze dwa razy z informacją że nie mają
    żadnych informacji z Talexu i przeprosinami.
    Jak dla mnie kompletny blamaż i żenada. Kontakt spalony w przedbiegach.
    Szkoda było czasu i pieniędzy na podróż.
    --
    Jackare
    Bytom