PracaGrupypl.praca.dyskusje › dobra anegdota...

  • 11. Data: 2006-07-26 18:13:11
    Temat: Re: dobra anegdota...
    Od: "M L" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Michał" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ea81uu$c08$1@news.onet.pl...
    > Witam
    >
    > Słyszeliście jaką anegdotę opowiadają sobie angielscy pracodawacy ??
    >
    > Pewien Polak przyjechał do Angli do pracy na budowie, po kilku dniach
    > rozwalił ręke pojechał się poszszywać do szpitala i za półtora godz. był
    > juz
    > spowrotem i przeprosił za nieobecność...podczas gdy normalnie mógł się
    > ubiegać o zwolnienie lekarskie na 2 tygodnie...

    U mnie kiedyś ekipa z Holandii montowała konstrukcję. Facetowi przy
    wierceniu
    wkręciła się kapota w wiertarkę i rąbnął szczęką o metalowy element.
    Zawiozłem go osobiście do najbliższego szpitala. Ze znieczuleniem
    zeszyli mu kufę. Nie wiem dlaczego, ale za darmo. Jakieś 12 lat temu.
    Licho po tym wyglądał ale w ten sam dzień dalej pracował i nie brał
    żadnego zwolnienia. Pracował po 10 godzin dziennie.
    Nie wiem ile zarabiał, ale żadne krocie. Ja płaciłem jego szefowi.

  • 12. Data: 2006-07-26 18:37:10
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ea84b3$9rd$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Michał" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > oczywiście nikt, włącznie z Tobą, ewidentnego wypadku przy pracy nie widział ?
    > I jak na Ciebie spadnie 100kg, koledzy po prostu po cichutku wywloką zwłoki na
    > ulicę ("pewnie zasłabł") a produkcja ruszy dalej ?

    no dokladnie... w firmie Indesit facetowi prasa glowe splaszczyla na smierc, bo
    kierownictwo kazalo zdjac zabezpieczenia. Czy ktos za to beknal? nie. Po co
    glowe pchal za 600 zl.

  • 13. Data: 2006-07-26 18:54:24
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:44C78D95.AC615E63@gazeta.pl Hikikomori San
    <h...@g...pl> pisze:

    > Ale co wymacie z tymi "uczciwymi pieniedzmi" jakas mania czy co? Nikt
    > nie kaze pracowac za nieuczciwe. Jest tyle mozliwosci pracywlacznie z
    > praca na swoim, ze az mna telepie jak slysze tego typu teksty...
    Telepie jak telepie, obyś się tylko z tego nie rozleciał... ;))

    Jotte

  • 14. Data: 2006-07-26 19:15:21
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Jotte wrote:

    > Telepie jak telepie, obyś się tylko z tego nie rozleciał... ;))

    Spoko, wlasnie sie obklejam tasma samoprzylepna ;)

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 15. Data: 2006-07-26 19:24:12
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:44C7BF49.E9324502@gazeta.pl Hikikomori San
    <h...@g...pl> pisze:

    > Spoko, wlasnie sie obklejam tasma samoprzylepna ;)
    ;)

    Jotte

  • 16. Data: 2006-07-26 19:50:00
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Wszyscy widzieli !! Ale przecierz jak ktokolwiek pójdzie do sądu za 2 tyg go

    Zwalniam pana ... jest pan nieobeznany ortograficznie. Za niemanie
    znajomosci wyp**** stej pracy :D

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 17. Data: 2006-07-26 19:58:41
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

> [...]
    smierc, bo
    > kierownictwo kazalo zdjac zabezpieczenia. Czy ktos za to beknal? nie. Po

    Mój kolega pracowa łz gościem któremu kierownik kazał zmieniać paski klinowe
    w czasie biegu...palcami.
    Palcy dwóch już nie ma - kierownika wylali ale co dalej ???

  • 18. Data: 2006-07-26 20:19:33
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    KrzysiekPP wrote:

    > stej

    to ja Pana ... pier**lę ;)

  • 19. Data: 2006-07-27 00:58:12
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2006-07-26 17:43:17 +0200, Hikikomori San <h...@g...pl> said:

    > Ale co wymacie z tymi "uczciwymi pieniedzmi" jakas mania czy co? Nikt
    > nie kaze pracowac za nieuczciwe.

    Każą, każą. Komornik i ten pan od prądu i ta pani ze sklepu z
    bułeczkami. Jak nie pracujesz - nie jesz i Twoje dzieci też nie. To i
    nie wybrzydzają na pensje, tylko zap... za 600 na rękę.

    > Jest tyle mozliwosci pracywlacznie z
    > praca na swoim, ze az mna telepie jak slysze tego typu teksty...

    Fakt możliwości wiele, tylko ludzi wieeele więcej. I co zrobisz?

    --
    -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.

  • 20. Data: 2006-07-27 09:59:53
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "the_foe" <t...@W...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    bo
    > kierownictwo kazalo zdjac zabezpieczenia. Czy ktos za to beknal? nie. Po co

    ja jedyne co mogę zrobić, to bojkotować tę firmę, co też czynię.

    entrop3r