PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy to uczciwe? / umowa o dzieło

  • 1. Data: 2006-07-26 12:55:57
    Temat: czy to uczciwe? / umowa o dzieło
    Od: "Kot Nowicy" <k...@g...pl>

    witam.
    wykonałem pracę za kilkaset złotych. teraz mam wypisać umowę o dzieło i
    wystawić rachunek. chciałem aby osoba zlecająca przesłała 2 kopie umowy z
    rachunkami do mnie - już podpisane. Wtedy ja podpisuję, odsyłam i mam
    gwarancję, że są dwie umowy z dwoma podpisami.
    Tymczasem Zlecający chce, żebym to ja wysłał umowę (mówi, że jego podpis jest
    zbędny na rachunku - ok, ale umowa!!?) i że wypłatę dostanę na konto w banku
    ("to jest gwarancja" mówi).
    czy to uczciwe? czy mam gwarancje, że pieniądze dostanę?
    pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.

  • 2. Data: 2006-07-26 16:34:01
    Temat: Re: czy to uczciwe? / umowa o dzieło
    Od: "iso" <n...@i...pl>

    "Kot Nowicy" napisał w wiadomości news:ea7oot$a6$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    > banku
    > ("to jest gwarancja" mówi).
    > czy to uczciwe? czy mam gwarancje, że pieniądze dostanę?

    Na rachunku zaznacz forme zapłaty przelew i numer konta.
    Jeśli pracodawca to zaksięguje to jest podstawą to późniejszej
    ewentualanej egzekucji.
    Momentem zapłaty za taki rachunek jest wpływ należności
    na podane konto.

    Umowe o dzieło podpisuje się przed wykonaniem dzieła.

    wr,
    www.multibiuro.pl