PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca i odpowiedzialnosc

  • 1. Data: 2006-07-26 11:15:57
    Temat: Praca i odpowiedzialnosc
    Od: "Laris" <m...@o...pl_usun_to>

    Pracuje w pewnej firmie na stanowisku magazyniera. Mam odpowiedzialnosc
    materialna. Do tej pory firma zajmowala sie tak jakby 2 branzami. Na
    magazynie byl towar z branzy A i towar z branzy B. Byla to jedna firma,
    a wiec zarowno za towar A i B odpowiadalismy. Teraz sytuacja sie troche
    zmienila. Firma postanowila otworzyc nowa firme (nowa nazwa i nip),
    gdzie bylby sprzedawany towar tylko i wylacznie z branzy B. Teraz
    pytanie. Jestem zatrudniony tylko w firmie A. Czy odpowiadam rowniez za
    towar z firmy B? Ta druga firma ma oczywiscie ta sama lokalizacje.

    Podejrzewamy, ze docelowo firma bedzie chciala zebysmy dalej zajmowali
    sie towarem z firmy B i byli za niego odpowiedzialni. Jak wyglada taka
    sytuacja wg prawa? Musimy dostac jakas umowe, aneks? Czy mozliwa jest
    taka sytuacja, ze odpowiadam za towar z firmy w ktorej nie jestem
    zatrudniony? Bardzo prosze o wszystkie rady. Jak sie zabezpieczyc, zeby
    nie miec kiedys problemow

    pozdrawiam
    Laris

  • 2. Data: 2006-07-26 11:48:45
    Temat: Re: Praca i odpowiedzialnosc
    Od: "Laris" <m...@o...pl_usun_to>

    Użytkownik Laris <m...@o...pl_usun_to> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ea7j0q$94o$...@a...news.tpi.pl...

    Dodam jeszcze ze firma A, ktora do tej
    pory dysponowala towarem A i B, w calosci sprzedala towar B firmie B.
    Tyle, ze nie zmienil on swojej lokalizacji. Operacja na papierku.

    pozdrawiam
    Laris

  • 3. Data: 2006-07-26 11:52:49
    Od: herakles <h...@b...pl>

    Laris wrote:

> [...]
    > pory dysponowala towarem A i B, w calosci sprzedala towar B firmie B.
    > Tyle, ze nie zmienil on swojej lokalizacji. Operacja na papierku.

    TAK bo pewnie firma B zleci firmie A obsługę magazynu.

  • 4. Data: 2006-07-26 12:04:39
    Od: "Laris" <m...@o...pl_usun_to>

    Użytkownik herakles <h...@b...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ea7l49$g0s$...@a...news.tpi.pl...

    > TAK bo pewnie firma B zleci firmie A obsługę magazynu.

    Ok. Zalozmy, ze tak bedzie. Zarzad firmy B zleci obsluge magazynu firmie
    A. Czy ja zwykly pracownik o takim fakcie musze byc poinformowany
    formalnie? Jakis papier? Czy ta odpowiedzialnosc po takim zleceniu
    przechodzi automatycznie? Jakas podstawa prawna?

    Jak z inwentaryzacja? Na wydruku stanow magazynowych bedzie widniala
    inna firma.

    Laris