PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie i wyprawka

  • 1. Data: 2006-07-26 17:16:12
    Temat: Wypowiedzenie i wyprawka
    Od: "borowik" <b...@a...pl>

    Witam!

    Jestem pracownikiem korpusu sluzby cywilnej. Pracuje tam prawie 2 lata (6.09
    beda dwa lata pracy) - umowa na czas nieokreslony. Mam zamiar zrezygnowac z tej
    pracy. Czy jak bede chcial sie zwolnic za porozumieniem stron to bede mial prawo
    do zasilku od razu po okresie wypowiedzenia? Ostatnio rozwniez uslyszalem, ze po
    zwolnieniu sie z pracy po dwoch latach nalezy mi sie od pracodawcy rownowartosc
    dwoch pensji.
    To prawda czy jakis zart?

    Pzdr
    Borowik

  • 2. Data: 2006-07-26 18:12:39
    Temat: Re: Wypowiedzenie i wyprawka
    Od: "Kasi i Przemek" <smeno@tlen..pl>

    Użytkownik "borowik" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ze po
    > zwolnieniu sie z pracy po dwoch latach nalezy mi sie od pracodawcy

    Ustawa z dnia 5 lipca 1996 r. o służbie cywilnej.
    Rozdział 5 i 7.

    PrzemekK
    smeno@tlen..pl - pobaw się kropkiem