PracaGrupypl.praca.dyskusje › dobra anegdota...

  • 21. Data: 2006-07-28 07:09:36
    Temat: Re: dobra anegdota...
    Od: "iso" <n...@i...pl>

    "camel" napisał w wiadomości news:44c80653$0$22587$f69f905@mamut2.aster.pl

    > Fakt możliwości wiele, tylko ludzi wieeele więcej. I co zrobisz?

    Wiele więcej od czego, od możliwości? Przecież ludzie to możliwości.
    Im więcej ludzi tym więcej możliwości to takie oczywiste.

    wr,
    www.isonet.pl

  • 22. Data: 2006-07-28 13:12:59
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2006-07-28 09:09:36 +0200, "iso" <n...@i...pl> said:

    > Wiele więcej od czego, od możliwości? Przecież ludzie to możliwości.
    > Im więcej ludzi tym więcej możliwości to takie oczywiste.

    To taka zabawa słowami, nie dla wszystkich oczywista :)
    Ludzie są różni, zdolni i mniej zdolni, wykształceni i nie. W Polsce
    mamy niestety bardzo dużo tych drugich. Im trzeba podpowiedzieć,
    pokazać. Oni sami nie wymyślą prochu ani nie stworzą sobie możliwości.
    Ludzie "self-made" są elitą i to nieliczną w każdym społeczeństwie. Nie
    może być tak, że państwo jest tylko dla nich. I (gdzie indziej) nie
    jest. Ci zwykli, porządni ale bez pomysłów, nie przedsiębiorczy, też
    mogą żyć normalnie. Tylko u nas nie. Przy dzisiejszych cenach trudno
    się żyje nawet z dochodami wiele wyższymi, niż te minimalne. Życia za
    średnią krajową to sobie nie wyobrażam (wiem, że większość tak żyje,
    ale to wegetacja).

    camel[OT]

    --
    -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.