PracaGrupypl.praca.dyskusje › do czego takie szkolenie?

  • 1. Data: 2007-07-02 21:52:28
    Temat: do czego takie szkolenie?
    Od: "niewiempoco" <n...@w...po.co>

    Jakoś zawsze mnie uczono, że szkolenie to nabycie jakichś nowych,
    pożytecznych umiejętności. Ale w PUP wciąż tego nie rozumieją i będą
    szkolić z zakresu montażu kabli absolwentów szkół zawodowych i średnich
    technicznych o kierunkach: telekomunikacyjnym, elektronicznym i
    elektrycznym.
    http://www.pup.poznan.pl/?a=2094
    Co to za głupota jest? czekam aż ruszą szkolenia gotowania dla ludzi po
    zawodówkach kucharskich, kursy obsługi Photoshopa dla grafików i naprawy
    aut dla osób po technikach samochodowych, a jak ktoś chce zdobyć nowy
    zawód to może zapomnieć...

  • 2. Data: 2007-07-03 00:59:25
    Temat: Re: do czego takie szkolenie?
    Od: "Marcin" <m...@v...pl>

> [...]
    > szkolić z zakresu montażu kabli absolwentów szkół zawodowych i średnich
    > technicznych o kierunkach: telekomunikacyjnym, elektronicznym i

    ponoc w zawodowkach faktycznie jest wiecej praktyki i ludzie sa lepiej
    przygotowani do zawodu niz po technikum, ale dla tych wlasnie "gorszych"
    takie szkolenie moze byc jak znalazl. Ja chodzilem do technikum
    elektronicznego i gdyby nie OHP to bym nie wiedzial jak kable sie uklada :-)
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 3. Data: 2007-07-03 05:30:04
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    niewiempoco zapodał(-a):
> [...]
    kucharskich, kursy obsługi Photoshopa dla
    > grafików i naprawy aut dla osób po technikach samochodowych, a jak ktoś chce zdobyć

    Moim zdaniem - to nie jest głupota. Nie ma ludzi do tego typu prac. To, że było
    się technikum elektroniczmym wcale nie oznacza, że zna się różnicę między
    alternatorem
    a areatorem i tak samo między skrętką a skrawaniem.
    Przykład? Podwykonawca ostatnio kładł oklablowanie strukturalne (kabelki pod siatkę
    komputerową). Chłopaków miał okey, otwory w ścianie umieli wiercić. Pozaciskać
    kabelki...
    ojojojoj... Nie chodzi mi już o standardy. Piękna sprawa - zdjąć izolację (namęczyć
    się
    pewnie scyzorykiem) z każdej z ośmiu żył z UTP przed wsadzeniem w eRJotkę.
    Mistrzostwo
    świata).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 4. Data: 2007-07-03 06:03:17
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu niewiempoco porozsypywal nastepujace haczki:
    > Ale w PUP wciąż tego nie rozumieją i będą
    > szkolić z zakresu montażu kabli absolwentów szkół zawodowych i średnich
    > technicznych o kierunkach: telekomunikacyjnym, elektronicznym i
    > elektrycznym.

    Niestety szkoly sa biedne, uczniowie szkol technicznych/zawodowek bywaja
    w szkole rzadko i dopiero jak koncza edukacje i wchodza na rynek pracy
    to sie okazuje ze absolwent zawodowki elektrycznej szuka + w gniazdku.

> [...]
    > zawodówkach kucharskich, kursy obsługi Photoshopa dla grafików i naprawy
    > aut dla osób po technikach samochodowych, a jak ktoś chce zdobyć nowy

    No tak, rozumiem ze Ty bys zrobil kurs obslugi photoshopa dla absolwenta
    technikum samochodowego.
    --
    badzio

  • 5. Data: 2007-07-03 06:44:23
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    niewiempoco napisał(a):
> [...]
    > zawodówkach kucharskich, kursy obsługi Photoshopa dla grafików i naprawy
    > aut dla osób po technikach samochodowych, a jak ktoś chce zdobyć nowy
    Szkolenie to nie tylko nabycie nowych umiejętności. I faktycznie uczenie
    ludzi tego, co już umieją to głupota.

    Pozdrawiam
    Maciek

    --
    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 6. Data: 2007-07-03 06:57:05
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Maciek Sobczyk pisze:

    > Szkolenie to nie tylko nabycie nowych umiejętności. I faktycznie uczenie
    > ludzi tego, co już umieją to głupota.

    O ile to umieją.

  • 7. Data: 2007-07-03 08:15:11
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    badzio pisze:

    > Niestety szkoly sa biedne, uczniowie szkol technicznych/zawodowek bywaja
    > w szkole rzadko i dopiero jak koncza edukacje i wchodza na rynek pracy
    > to sie okazuje ze absolwent zawodowki elektrycznej szuka + w gniazdku.

    Albo podłącza bolec uziemienia do fazy. :/
    (autentyczny przypadek)

    ch.

  • 8. Data: 2007-07-03 11:34:39
    Od: "niewiempoco" <n...@w...po.co>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:f6cptt$fpa$1@inews.gazeta.pl...
    > No tak, rozumiem ze Ty bys zrobil kurs obslugi photoshopa dla
    > absolwenta technikum samochodowego.

    Dokładnie tak:
    -ktoś się pomylił co do zawodu, stwierdził, że to nie to i chcę zdobyć
    nową umiejętność
    Rozumiem, że ty byś zrobił kurs wymiany opon dla takiego absolwenta...

  • 9. Data: 2007-07-03 12:56:57
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

> [...]
    >
    > Dokładnie tak:
    > -ktoś się pomylił co do zawodu, stwierdził, że to nie to i chcę zdobyć

    Nie, ktos byl w mlodosci glupi i sie nie przykladal do niczego. Latwiej
    bedzie nauczyc go zmiany opon niz obslugi photoshopa
    --
    badzio

  • 10. Data: 2007-07-03 13:13:29
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]"@poczta.wp.pl>

    niewiempoco napisał(a):
> [...]
    > nową umiejętność
    > Rozumiem, że ty byś zrobił kurs wymiany opon dla takiego absolwenta...

    Idąc do zawodówki taki 15-16latek nie ma zupełnie pojęcia
    co będzie robił w życiu (niektórzy nie wiedzą pod koniec studiów)