PracaGrupypl.praca.dyskusje › Brakuje listonoszy

  • 1. Data: 2007-07-02 00:18:02
    Temat: Brakuje listonoszy
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    To co się rzuca w oczy w poniższym ogłoszeniu to, że schodzą z wymaganiami,
    dawniej wymagane było wykształcenie średnie, teraz mozliwe jest już
    zawodowe.

    No i poczta o dziwo daje ogłoszenie do komercyjnego portalu ? Co prawda
    widziałem także ogłoszenia we wszystkich urzedach pocztowych w których
    byłem...

    http://www.pracuj.pl/oferty/1058425.html

    Poczta Polska poszukuje kandydatów na stanowisko:

    Listonoszy
    powiaty legionowski, radzymiński, wołomiński, piaseczyński, pruszkowski,
    Grodzisk Mazowiecki, Nowy Dwór Mazowiecki i Warszawa

    Do zadań pracownika będzie należeć:
    doręczanie przesyłek, przekazów pocztowych zgodnie z planem obsługi rejonu
    i obowiązującymi przepisami,
    udzielanie informacji o świadczonych usługach
    kształtowanie pozytywnego wizerunku PP.
    Poszukujemy kandydatów posiadających następujące kwalifikacje:
    wykształcenie min. zawodowe, preferowane średnie,
    predyspozycje do pracy z klientem w terenie
    komunikatywność, odpowiedzialność,
    sprawność fizyczna, dobry stan zdrowia.
    Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV wraz z listem
    motywacyjnym. na adres:

    Sekcja Regionalna Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Warszawie,
    ul. Towarowa 5, 00-965 Warszawa, lub
    e-mail: B...@w...poczta-polska.pl

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Ochrona w supersklepach tylko z licencją: http://grupy2.3mam.net

  • 2. Data: 2007-07-02 14:45:09
    Temat: Re: Brakuje listonoszy
    Od: "deklan" <n...@...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl>
    napisał w wiadomości news:owd0xydyrj05$.199k156zcij4m.dlg@40tude.net...
    > To co się rzuca w oczy w poniższym ogłoszeniu to, że schodzą z
    > wymaganiami,
    > dawniej wymagane było wykształcenie średnie, teraz mozliwe jest już
    > zawodowe.

    Kiedyś widziałem nawet wyższe...
    wiadomo ile płacą, jak wygląda dzień pracy, po ile godzin, warunki itp?

  • 3. Data: 2007-07-02 19:12:57
    Od: "skarb" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl>
    napisał w wiadomości news:owd0xydyrj05$.199k156zcij4m.dlg@40tude.net...
    | Poczta Polska poszukuje kandydatów na stanowisko:
    | Listonoszy

    I to chyba b. pilnie musi zacząć poszukiwania.
    W Łodzi znowu strajkują.
    http://miasta.gazeta.pl/lodz/1,35136,4282647.html?sk
    ad=rss

    Pozdrawiam,
    Magda Wasilewska

  • 4. Data: 2007-07-03 08:23:21
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUfantastyka.com.pl>

    deklan napisał(a):

    > Kiedyś widziałem nawet wyższe...
    > wiadomo ile płacą, jak wygląda dzień pracy, po ile godzin, warunki itp?

    Widziałem u mnie na poczcie ogłoszenie dla potencjalnych listonoszy.
    Wynagrodzenie: 1200,00 zł BRUTTO (+ jakieś dodatki)

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2007-07-03 08:41:15
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Kviat wrote:

    > Widziałem u mnie na poczcie ogłoszenie dla potencjalnych listonoszy.
    > Wynagrodzenie: 1200,00 zł BRUTTO (+ jakieś dodatki)

    Niedawno byla tu dyskusja, w ktorej kolega Jackare opisal przyczyny
    zmniejszenia sie atrakcyjnosci pracy listonosza. Przyczyny sa takie, ze
    mlode pokolenie nie uwaza, ze listonoszowi nalezy sie napiwek za
    wykonanie jego pracy, podczas gdy dotad listonosz mogl z tych napiwkow
    dorobic do pensji 2-3 tys. zl, jesli dobrze pamietam posty Jackare.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533

  • 6. Data: 2007-07-03 11:00:51
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "skarb" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > I to chyba b. pilnie musi zacząć poszukiwania.
    > W Łodzi znowu strajkują.
    > http://miasta.gazeta.pl/lodz/1,35136,4282647.html?sk
    ad=rss

    po zniesieniu monopolu PP będą sobie mogli strajkować do woli

    e.

  • 7. Data: 2007-07-03 11:24:52
    Od: robbi <r...@n...com>

    Immona napisał(a):

> [...]
    > wykonanie jego pracy, podczas gdy dotad listonosz mogl z tych napiwkow
    > dorobic do pensji 2-3 tys. zl, jesli dobrze pamietam posty Jackare.

    Pocztowi HRowcy oficjalnie zakladali iż listonosz z tzw. "koncowek" ma
    druga pensje. Co do braku ludzi wynika to tez po czesci z tego ze poczty
    w innych krajach (a w szczegolnosci IRL i UK) tez maja braki kadrowe i
    polscy listonosze/asystenci sa dla nich atrakcyjnymi pracownikami - z
    drugiej strony poczty te oferuja pieniadze nierealne do zarobienia w PP.
    Mechanizm zazwyczja jest taki ze z jednego UP jedzie ktos do pracy, a po
    paru miesiacach sciaga kumpli. I tak np w pare dni urzad potrafi zostac
    bez doreczycieli. Dodatkowo sytuacja jest o tyle skomplikowana ze
    wiekszosc konczy swoja wspolprace z PP w formie porzucenia miejsca pracy
    - czyli najzwyczajniej w swiecie nie przychodzi do roboty bez
    jakiegokolwiek slowa/wypowiedzenia.

    Co do wynagrodzenia - w roznych rejonach kraju jest rozne. PP nie ma
    jedolitej siatki plac dla calego kraju. Co zreszta jest tez jedna z
    przycyzn ciaglego wrzenia w tej firmie.

    --
    pzdr
    robbi

    Kto ma szplina i cos z gorem ten kij tonka nad jeziorem.

  • 8. Data: 2007-07-03 11:29:46
    Od: robbi <r...@n...com>

    deklan napisał(a):

    > Kiedyś widziałem nawet wyższe...
    > wiadomo ile płacą, jak wygląda dzień pracy, po ile godzin, warunki itp?

    Pensja 1500 brutto, zadaniowy czas pracy (no.:przychodzisz na 6-7 do
    urzedu szykujesz sobie listy, przekazy, idziesz w teren. Potem masz
    troche wolnego i po 14 dodatkowe prace - np przy noszeniu reklamowek),
    dodatki stazowe, premia roczna.

    Obecnie na 3 przyjetych po paru dniach zostaje 1. Pozostali odchodza
    mowiac ze takiej roboty za takie pieniadze nie beda wykonywac.

  • 9. Data: 2007-07-03 22:31:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    robbi wrote:

    > Pensja 1500 brutto,

    Brutto-srutto ;)

    Kogo obchodzi brutto? Ważne, ile trafia do ręki ;)

    > zadaniowy czas pracy (no.:przychodzisz na 6-7 do

    Zadaniowy? Tzn. trzeba wykonać robotę, ale niekoniecznie odbębniać godzinki?

    > urzedu szykujesz sobie listy, przekazy, idziesz w teren. Potem masz

    Koniecznie 6-7? ;)

    > troche wolnego i po 14 dodatkowe prace - np przy noszeniu reklamowek),
    > dodatki stazowe, premia roczna.

    Chyba popytam :) Jak jest jakaś taka fucha lokalnie, to może przyda się
    jako dodatek do tłumaczeń...

  • 10. Data: 2007-07-03 23:02:25
    Od: robbi <r...@n...com>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Zadaniowy? Tzn. trzeba wykonać robotę, ale niekoniecznie odbębniać godzinki?

    Nie do konca - zadaniowy czas pracy jest po to zeby nie placic
    listonoszom za czas gotowosci do pracy no i nie podpadac pod PIPz
    kosmicznymi nadgodzinami.

    > Koniecznie 6-7? ;)

    Luz - jak chcesz mozesz byc i przed 6 rano ;D

    > Chyba popytam :) Jak jest jakaś taka fucha lokalnie, to może przyda się
    > jako dodatek do tłumaczeń...

    Taaa.
    Zycze zdrowia - uwierz mi - praca jest malo przyjemna. Dosc ze na
    listonosza w Poznananiu to niedlugo pewnei z lapanki beda brac ludzi.