PracaGrupypl.praca.dyskusje › Millenium Bank prosze o informacje

  • 1. Data: 2007-07-02 09:59:41
    Temat: Millenium Bank prosze o informacje
    Od: DoRi <d...@n...com>

    czy mógłby ktoś napisać czego mogę spodziewać się po stanowisku Asystent
    Klienta? przeszłam rozmowy kwalifikacyjne, ale mam jeszcze czas ponieważ
    szkolenie i praca zaczynają się w 10 lipcu zaznaczam ze w Warszawie

    Czy trzeba podpisywać jakieś lojalki uniemożliwiające "normalne"
    wypowiedzenie umowy po tych szkoleniach i wstępnym okresie pracy w
    przypadku kiedy praca nie będzie mnie zadowalała?

    będę wdzięczna za wszelkie uwagi na temat wewnętrznych reguł panujących
    w tym banku "wiążących" pracownikowi ręce i uniemożliwiających
    podejmowanie decyzji związanych ze zmianą pracodawcy jak również opis
    stanowiska i atmosfere w pracy.

    Zgóry serdecznie dziekuje za odzew

    pozdrawiam!
    DoRi