PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kolejne pyt. nt stażu

  • 1. Data: 2007-07-02 18:36:54
    Temat: Kolejne pyt. nt stażu
    Od: "fatrix" <f...@p...neostrada.pl>

    Witam,

    Teraz mam takie pytanie: po jakim czasie od złożenia listy obecności w UP i
    wszystkich innych papierków przelewane jest na konto stypendium?

    Pytanie raczej do tych, co przeżyli już takie coś osobiście.

    Pozdrawiam
    fatrix

  • 2. Data: 2007-07-02 19:42:01
    Temat: Re: Kolejne pyt. nt stażu
    Od: "Michal" <m...@n...gazeta.pl>

    Użytkownik "fatrix" <f...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i wszystkich innych papierków przelewane jest na konto stypendium?
    >
    > Pytanie raczej do tych, co przeżyli już takie coś osobiście.

    Masz jako stazysta wyznaczone terminy stawienia sie w PUP i podpisana
    papierka ze za poprzedni miesiac nic nie zarobiles (oficjalnie). Podpisujesz
    ten papierek i oni mowia ze np w tydzien jest przelew. W moim przypadku
    liste obecnosci potwierdzona przez opiekuna nioslem do pokoju co sie
    zajmowal stażami, a z tym oswiadczeniem szedlem do dzialu swiadczen (w dniu
    wyznaczonym dla stażystow)

    Michal

  • 3. Data: 2007-07-03 06:16:47
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Mon, 2 Jul 2007 20:36:54 +0200, fatrix napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Teraz mam takie pytanie: po jakim czasie od złożenia listy obecności w UP i
    > wszystkich innych papierków przelewane jest na konto stypendium?

    Wszystko zależy od organizacji w danym urzędzie pracy. W niektórych może to
    być np. 5 dzień roboczy danego miesiąca, w innym 20. W jednym wszyscy
    stażyści dostają stypendium w jeden dzień, w innym są podzielenie na kilka
    dni...

    3m się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 4. Data: 2007-07-03 13:12:00
    Od: opus93 <o...@i...eu>

    U mniewygląda to tak. Staż rozpoczęty od 12 dnia miesiąca. Przed
    końcem miesiąca (ostatni dzień roboczy miesiąca) lub na samym początku
    miesiąca kolejnego wysyłam pocztą listę obecności z przepracowanego
    miesiąca. Wynagrodzenie otrzymuje około 13-16 dnia miesiąca.