PracaGrupypl.praca.dyskusje › warszawa - w jakich firmach IT chcielibyscie pracowac?

  • 1. Data: 2007-07-02 21:29:35
    Temat: warszawa - w jakich firmach IT chcielibyscie pracowac?
    Od: s...@w...pl

    Jakie firmy IT w Warszawie sa postrzegane jako dobrzy pracodawcy
    (przede wszystkim ze wzgledu na dobra atmosfere, a dopiero potem
    wynagrodzenie)? Gdzie chcielibyscie pracowac?

  • 2. Data: 2007-07-04 14:58:09
    Od: s...@w...pl

    > Jakie firmy IT w Warszawie sa postrzegane jako dobrzy pracodawcy
    > (przede wszystkim ze wzgledu na dobra atmosfere, a dopiero potem
    > wynagrodzenie)? Gdzie chcielibyscie pracowac?

    Czyzby w Warszawie nie bylo zadnych w miare porzadnych firm IT? ;)

  • 3. Data: 2007-07-04 15:00:56
    Od: u...@g...pl

    > Czyzby w Warszawie nie bylo zadnych w miare porzadnych firm IT? ;)

    Albo wszyscy pracuja tam gdzie chca ;)

    Usjwo

  • 4. Data: 2007-07-05 08:04:34
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Mon, 02 Jul 2007 14:29:35 -0700, s...@w...pl wrote:

    >Jakie firmy IT w Warszawie sa postrzegane jako dobrzy pracodawcy
    >(przede wszystkim ze wzgledu na dobra atmosfere, a dopiero potem
    >wynagrodzenie)? Gdzie chcielibyscie pracowac?

    Jak dla mnie Impaq. 5 lat przesiedziałem i z żalem odchodziłem, kiedy
    losy mnie rzuciły z powrotem do Krakowa.
    --
    ___________/ GG: 3524356

  • 5. Data: 2007-07-18 16:33:48
    Od: s...@w...pl

    > Jak dla mnie Impaq. 5 lat przesiedzia em i z alem odchodzi em, kiedy
    > losy mnie rzuci y z powrotem do Krakowa.

    W Warszawie jest tylko jedna firma, ktora warto polecic jako
    pracodawce w branzy IT? Oj, nie chce mi sie wierzyc. ;)