PracaGrupypl.praca.dyskusje › do czego takie szkolenie?

  • 11. Data: 2007-07-03 13:33:30
    Temat: Re: do czego takie szkolenie?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 03 Jul 2007 15:13:29 +0200, DooMiniK
    <"bachus20[WYTNIJ]"@poczta.wp.pl> wrote:

    >Idąc do zawodówki taki 15-16latek nie ma zupełnie pojęcia
    >co będzie robił w życiu (niektórzy nie wiedzą pod koniec studiów)

    Cholera, a ja wiedziałem :D POtem się dowiedziałem, jak bardzo się
    myliłem ;)
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 12. Data: 2007-07-04 00:28:15
    Od: "niewiempoco" <n...@w...po.co>

    Użytkownik "DooMiniK" <"bachus20[WYTNIJ]"@poczta.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:f6di1u$3mp$1@atena.e-wro.net...

    > Idąc do zawodówki taki 15-16latek nie ma zupełnie pojęcia
    > co będzie robił w życiu (niektórzy nie wiedzą pod koniec studiów)

    Dobrze, inny przykład:
    na lokalnym rynku brakuje rąk do pracy w danym zawodzie, można otworzyć
    szkolenie przysposabiające do tego zawodu, np brakuje spawaczy, a PUP
    daje np znów wymagania tylko dla osób, które już na tym się znają, ale
    załóżmy, że oni są właśnie rozchwytywanymi specjalistami i nie
    potrzebują tego kursu, za to np bezrobotny piekarz nie ma szans, bo nie

  • 13. Data: 2007-07-04 06:38:56
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    niewiempoco pisze:

> [...]
    > załóżmy, że oni są właśnie rozchwytywanymi specjalistami i nie
    > potrzebują tego kursu, za to np bezrobotny piekarz nie ma szans, bo nie

    To niech sam sie doszkala/przekwalifikowuje i nie liczy że ktoś mu coś da.

  • 14. Data: 2007-07-06 21:51:30
    Od: "niewiempoco" <n...@w...po.co>

    Użytkownik "Tomek" <t...@v...pl> napisał w wiadomości

    > To niech sam sie doszkala/przekwalifikowuje i nie liczy że ktoś mu coś
    > da.

    To czemu PUP "daje" tym ktorzy juz maja dany zawod, ale jak ktos
    napisal, niczego sie tam nie nauczyli i musza odbebnic taki kurs? cos
    nie gra w waszym rozumowaniu.
    Jedyna pozyteczna pomoc z PUP to dla was wielkie udziwnienie...