PracaGrupypl.praca.dyskusje › delegacje do pracy

  • 1. Data: 2005-03-08 20:30:11
    Temat: delegacje do pracy
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Witam,
    Mam następującą sytuację. Moja firma ma siedzibę w mieście prawie 100 km
    od mojego miejsca zamieszkania. Czasem mi się zdarza do niej jeździć ale
    większość jestem w terenie (teoretycznie całe województwo choć w pewne
    rejony się nie zapuszczam, raczej z mojego końca). Aktualnie mam w
    umowie miejsce pracy w mieście siedziby firmy. Jazdy do klientów poza
    moje miasto są rozliczane normalnie delegacjami (jeżdżę swoim
    samochodem) natomiast na resztę mam ustawowy ryczałt wg limitu miasta, w
    którym jest siedziba. Często się zdarza, że koszty przejazdów związane z
    pracą na terenie mojego miasta i bywania w biurze przekraczają ten
    ryczałt. Póki mam dużo jazd dalszych to jakoś się rekompensuje ale
    zakładając miesiąc z mniejszą ilością wyjazdów na rzecz pracy w biurze
    może się okazać że do jeżdżenia dołożę ładnych parę złotych.

    No i pytanie :)

    Czy jest prawnie dopuszczalna zmiana miejsca wykonywania pracy na moje
    miasto zamieszkania (stąd codziennie wyruszam w trasy i to wg mnie jak
    najbardziej) i rozliczania przejazdów do biura delegacjami w związku z
    wyjazdem poza miejscowość wykonywania pracy?
    Firma nie ma w moim mieście żadnego przedstawicielstwa poza mną więc nie
    da się mnie zatrudnić na miejscu tak fizycznie.

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ GG:2091615 peka1972#gazeta.pl //\::

  • 2. Data: 2005-03-10 18:24:21
    Temat: Re: delegacje do pracy
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Pe.Ka napisał(a):