PracaGrupypl.praca.dyskusje › 1st/2nd line - roznice

  • 1. Data: 2005-03-08 20:06:28
    Temat: 1st/2nd line - roznice
    Od: "Tomasz" <t...@n...net.pl>

    moje pytanie brzmi czym rozni sie praca na stanowisku 1st line pc support od
    2nd line pc support albo 1st line od 2ns line support engineer albo network
    support. co sie ktyje pod pojeciem 1st line a 2nd line.za informacje z gory
    dzieki

  • 2. Data: 2005-03-08 20:15:28
    Temat: Re: 1st/2nd line - roznice
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Tomasz" <t...@n...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > od 2nd line pc support albo 1st line od 2ns line support engineer albo
    > network support. co sie ktyje pod pojeciem 1st line a 2nd line.za

    1st line to "pierwsza pomoc" - ci, z ktorymi kontaktuje sie klient jak ma
    problem. Poniewaz wiekszosc problemow zglaszanych przez klienta bywa
    banalnych, to praca na 1st line sklada sie czesto w duzej mierze z
    cierpliwego tlumaczenia userom powtarzajacych sie rzeczy. 2nd line to wyzej
    wykwalifikowani ludzie, do ktorych 1st line przekazuje problemy mniej
    banalne, wymagajace wiekszej wiedzy i glebszego zanalizowania problemu.

    I.

  • 3. Data: 2005-03-09 08:53:12
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

> [...]
    > support. co sie ktyje pod pojeciem 1st line a 2nd line.za informacje z gory

    Pierwsza linia zalatwia problemy drobne, ktore da sie zalatwic czesto
    nawet na telefon. Druga linia zalatwia problemy juz powazniejsze. Czyli
    do pierwszej linii daje sie ludzi, ktorzy nic nie umieja ;)

    Jesli ktos ma do tego uwagi, to informuje ze sam jestem w pierwszej