PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIT-2004

  • 1. Data: 2005-03-09 10:25:38
    Temat: PIT-2004
    Od: "mała" <g...@w...pl>

    Czy orientujecie sie, czy można odliczyć opłatę za studia? Bo słyszałam,ze
    coś się zmieniło, ale co i jak to już nie bardzo:)
    Z góry dzięki za pomoc:)

    Pozadrawiam

  • 2. Data: 2005-03-09 10:31:47
    Temat: Re: PIT-2004
    Od: "--+ emati +--" <N...@w...pl>

    Użytkownik "mała" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy orientujecie sie, czy można odliczyć opłatę za studia? Bo słyszałam,ze
    > coś się zmieniło, ale co i jak to już nie bardzo:)
    > Z góry dzięki za pomoc:)
    >
    > Pozadrawiam

    nie można.

  • 3. Data: 2005-03-09 10:52:26
    Od: "Szacho" <s...@W...pl>

    Użytkownik "mała" napisał w wiadomości

    > Czy orientujecie sie, czy można odliczyć opłatę za studia? Bo słyszałam,ze
    > coś się zmieniło, ale co i jak to już nie bardzo:)
    > Z góry dzięki za pomoc:)

    Niestety już nie można :( wogóle z odliczeniami to kiepsko w tym roku
    mojej mamie z moich zarobków udało się trochę odliczyć ale tylko z pracy
    w której miałem umowę o prace

    --
    szacho

  • 4. Data: 2005-03-09 11:02:45
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    mała zapodał(a):

    > Czy orientujecie sie, czy można odliczyć opłatę za studia? Bo słyszałam,ze
    > co? się zmieniło, ale co i jak to już nie bardzo:)
    > Z góry dzięki za pomoc:)

    Przed odliczaniem czegoś co roku sprawdź przepisy, ponieważ
    zmienia się to jak w kalejdoskopie...
    Nie, nie możesz odliczyć studiów...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl

  • 5. Data: 2005-03-09 11:22:45
    Od: "mała" <g...@w...pl>

    > Przed odliczaniem czegoś co roku sprawdź przepisy, ponieważ
    > zmienia się to jak w kalejdoskopie...
    > Nie, nie możesz odliczyć studiów...

    No własnie wiem, że co roku trzeba sprawdzać taki to już los podatnika;)
    Pytam się dlatego,że już wiele wersji słyszałam na ten temat, zenp. dopiero
    od tego roku nie można, że zalezy, kiedy studia się zaczęło itd, itp:)

    Dzięki za informacje:)

  • 6. Data: 2005-03-10 08:52:52
    Od: wolande <w...@p...onet.pl>

    On Wed, 9 Mar 2005 11:25:38 +0100, "mała" <g...@w...pl> wrote:

    >Czy orientujecie sie, czy mo?na odliczy? op?at? za studia? Bo s?ysza?am,ze
    >co? si? zmieni?o, ale co i jak to ju? nie bardzo:)
    >Z góry dzi?ki za pomoc:)

    A wydatki na pomoce naukowe, sprzęt niezbędny do wykonywania pracy (
    chyba dobrze się wyraziłem ).

  • 7. Data: 2005-03-10 10:45:53
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    wolande zapodał(a):

    > A wydatki na pomoce naukowe, sprzęt niezbędny do wykonywania pracy (
    > chyba dobrze się wyraziłem ).

    Nie, nie można.
    Przecież to nie jest tajemnica...

    --