PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy należy mi się ekwiwalent za urlop ?

  • 1. Data: 2005-03-08 15:52:21
    Temat: Czy należy mi się ekwiwalent za urlop ?
    Od: "Tony_Soprano" <p...@o...pl>

    Witam,

    Czy ktoś z Was może orientuje się czy po czterech miesiącach pracy należy mi
    się ekwiwalent za urlop ? (umowa o prace wygasła)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2005-03-09 16:07:53
    Temat: Re: Czy należy mi się ekwiwalent za urlop ?
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    >Czy kto? z Was mo?e orientuje si? czy po czterech miesi?cach pracy nale?y mi
    >si? ekwiwalent za urlop ? (umowa o prace wygas?a)

    nalezy.. bo niby czemu nie??

    CanoE
    _______________________________
    www.ap.end.pl (mirror: http://www.aphoto.abc.pl)

  • 3. Data: 2005-03-09 16:43:32
    Od: "Tony_Soprano" <p...@o...pl>

    Uzytkownik "CanoE" <c...@n...lubie.spamu.org> napisal w wiadomosci

    Witam,

    a czy móglbys mi powiedziec ile dni ??? ewentualnie jak to policzyc ?

    Pozdrawiam
    TS.

  • 4. Data: 2005-03-09 17:02:46
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego slonecznego/deszczowego dnia CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>
    wystukal[a]:
    > nale?y mi si? ekwiwalent za urlop ? (umowa o prace wygas?a)
    > nalezy.. bo niby czemu nie??

    To zalezy. Bo jezeli swoja kariere zawodowa (czyt. umowe o prace) miales
    przed rokiem 2004 i pracowales krócej niz 2 miesiace, to mozliwe, ze nie
    nalezy ci sie urlop.
    Napisz dokladniejsze dane.

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # Wyobraznia jest wazniejsza od wiedzy #

  • 5. Data: 2005-03-09 17:02:50
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    >a czy móglbys mi powiedziec ile dni ??? ewentualnie jak to policzyc ?

    tyle ile nalezalo ci sie urlopu w tym czasie. oczywiscie tego ktorego
    nie wykorzystales..
    wpisz w google sobie kodeks pracy, ekwiwalent, urlop - i na pewno
    znajdziesz co i jak..

    CanoE
    _______________________________
    www.ap.end.pl (mirror: http://www.aphoto.abc.pl)

  • 6. Data: 2005-03-09 19:00:48
    Od: "Tony_Soprano" <p...@o...pl>

    Prace zaczolem od 1.11.2004 i skonczylem 28.02.2005, w tej firmie
    niekorzystalem z urlopu.

    Uzytkownik "Nikiel ;-)" <n...@p...fm> napisal w wiadomosci

  • 7. Data: 2005-03-09 20:44:09
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia Tony_Soprano <p...@o...pl>
    wystukał[a]:
    > Prace zaczolem od 1.11.2004 i skonczylem 28.02.2005, w tej firmie
    > niekorzystalem z urlopu.

    Czy to jest twoja pierwsza umowa o pracę w życiu?
    Jeżeli tak to przy założeniu, że wymiar pracy masz 20 dni na rok, za
    2004 r należy ci się 20/12*2 tj 4 dni. A za 2005 tak samo 20/12*2 to też
    jest 4 dni. Czyli razem 8 dni.
    Jakie miałeś wynagrodzenie? Stałe miesięczne, premia comiesięczna/co 3
    miesiące/, inne dodatki?
    Jeżeli stałe to dodaj wynagrodzenie z grudnia, stycznia i lutego,
    podziel to przez 3, wynik podziel przez
    -21,17 i to podziel przez 8, pomnóż przez (4dni*8h) =wyjdzie ci
    ekwiwalent za 2004 rok
    -21 i to podziel przez 8, pomnóż przez (4 dni *8h) = wyjdzie ci
    ekwiwalent za 2005 rok

    To tak w skrócie wyliczenie (bo zależy od składników wynagrodzenia, czy
    chorowałeś w tym czasie...itp).

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 8. Data: 2005-03-10 08:21:55
    Od: "Tony_Soprano" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Nikiel ;-)" <n...@p...fm> napisał w wiadomości

    ok, dzięki za wyjaśnienia.

    Wymiar urlopu mam 26 dni, wynagrodzenie stałe i premia której niedostałem.
    Nie chorwałem wogóle.

    Pozdrawiam
    TS.