PracaGrupypl.praca.dyskusje › ..........coś co ......wyróżni właśnie mnie..........

  • 11. Data: 2005-03-11 21:29:15
    Temat: Re: ..........coś co ......wyróżni właśnie mnie..........
    Od: " Q" <d...@g...pl>

    > nie po to są grupy, by rozmawiać na privie

    Po to są privy gdyby ktoś się chciał podzielić spostrzeżeniami niekoniecznie
    ze wszystkimi.
    Reasumując: są i grupy i privy, aby każdy mógł wybrać co mu pasuje...

  • 12. Data: 2005-03-12 12:37:43
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Q [Thu, 10 Mar 2005 22:19:40 +0000 (UTC)]:

    > Może chcielibyście podzielić się chociażby fragmentami aplikacji
    > które "odniosły sukces" ;-) ?
    > Sami rozumiecie.... co innego porady, a co innego żywe przykłady.
    > Zależy mi na czymś co może przyciągać uwagę potencjalnego pracodawcy,
    > coś co przy wyrównanym poziomie kandydatów wyróżni właśnie mnie.

    Czekaj, czy ja dobrze rozumiem...

    Chcesz zerznac od innych ludzi ciekawe kawalki *ich* prywatnych
    listow motywacyjnych i CV z ktorymi Ty nie masz nic wspolnego,
    po to, zeby wyroznic samego *siebie* -- tak?

    Moze podsylac Ci tez fotki, wiesz, co z tego ze to nie Ty na nich
    jestes -- ale fajne sa to mozna wykorzystac...

    Kira (zaskoczona)

    --
    /O)\ Przygarnij 2-letnia sunke z Warszawy...!
    \(O/ Szczegoly na www.cyber-girl.net (PopUp)

  • 13. Data: 2005-03-12 13:23:33
    Od: quirky <q...@W...pl>

    Dnia Sat, 12 Mar 2005 13:37:43 +0100, Kira napisał(a):

    > Czekaj, czy ja dobrze rozumiem...

    chyba nie :(
    mysle, ze koledze chodzilo raczej o szate graficzna i layout jako taki

    > Kira (zaskoczona)

    pozdrawiam serdecznie :)
    quirky

  • 14. Data: 2005-03-12 13:46:38
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "quirky" <q...@W...pl> napisał w wiadomości

    > chyba nie :(
    > mysle, ze koledze chodzilo raczej o szate graficzna i layout jako taki

    Mi sie wydaje tak jak Kirze, poniewaz pytal tez o LM. Przykladow
    prawidlowego layoutu jest na Sieci pod dostatkiem, na kazdym serwisie
    poswieconym pracy i zawierajacym wzory cv/lm. Koledze by warto pomoc, gdyby
    powiedzial: sluchajcie, wyroznia mnie to i to i chce to przekazac w swoim
    liscie motywacyjnym, ale nie jestem biegly w slowie pisanym i nie wiem, jak
    to ujac, pomozcie. Ale jego prosba wygladala jak chec przepisania od kogos
    doslownie ciekawego tekstu z aplikacji, niezaleznie od tego, czy jest on
    prawda w odniesieniu do kolegi.

    I.

  • 15. Data: 2005-03-12 13:53:18
    Od: "Mark" <m...@K...pl>

    W swoim życiu wysłałem siedem CV i listów motywacyjnych. Pięć z nich
    spotkało się z życzliwością i... zatrudnieniem, więc może coś podpowiem...

    1.Nie ma sensu, żebyś w aplikacji do np banku, wspominał o poprzednim
    pracodawcy, u którego grabiłeś liście. Jeśli jesteś w komfortowej sytuacji,
    że możesz coś wywalić z życiorysu, to to wywal.
    2. Nie wysyłaj 150 szablonowych CV, do wszystkich firm z katalogów firm!
    Takie nieprzemyślane oferty lądują w koszu..
    3. Zadbaj o atrakcyjność graficzną i merytoryczną CV: ładne tabelki,
    wyjustowania, foto - niekoniecznie zapisuj to w najnowszym formacie WORDa,
    może w firmie nie będą mogli otworzyć *.doc..
    4. Przemyśl list motywacyjny - starannie!! Jeśli piszą, że poszukują
    solidnych, rzetelnych sumiennych - to użyj tych słów w liście! Napisz o
    swoich planach i jak widzisz swoje stanowisko i sposób pracy.
    5. Pochwal się sukcesami
    6. Pisz prawdę: "Zainteresowania: beletrystyka". - A co Pan ostatnio
    zytał? - Listę Wildsteina..
    7. Swoje najlepsze cechy napisz wytłuszczoną czcionką.

  • 16. Data: 2005-03-14 23:43:34
    Od: "gromax" <gromax@NOSPA_M.interia.pl>

    > 6. Pisz prawdę: "Zainteresowania: beletrystyka". - A co Pan ostatnio
    > zytał? - Listę Wildsteina..

    "panoramę firm" ;)

    gro

  • 17. Data: 2005-03-15 13:39:38
    Od: " Q" <d...@g...pl>

    Kira <c...@e...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Moze podsylac Ci tez fotki, wiesz, co z tego ze to nie Ty na nich
    > jestes -- ale fajne sa to mozna wykorzystac...

    Nie .....źle mnie zrozumieliście,,, i byłbym się obraził ;-) gdybyście mnie
    znali.
    Chodzi mi o pewne nietypowe, nieschematyczne, przyciągające uwagę
    sformułowania w LM - takie jakich nie uświadczę w poradnikach na WWW.
    Absolutnie nie przyszlo mi do głowy konfabulować na swój temat na podstawie
    innych aplikacji.
    Jednynie przypuszczam, że może istnieć coś takiego, coś na co zwrócili Wam
    może uwagę na rozmowie w sprawie pracy.
    Czasem jedno uniwersalne, "fajne" zdanie może zaważyć na efekcie...
    ,,,,może się mylę...

  • 18. Data: 2005-03-15 16:05:21
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 15 Mar 2005 13:39:38 +0000 (UTC), " Q"
    <d...@g...pl> wrote:

    >Jednynie przypuszczam, że może istnieć coś takiego, coś na co zwrócili Wam
    >może uwagę na rozmowie w sprawie pracy.
    Ja dostalem dobre opinie za tytul LM, ktory wcale nie brzmial "List
    motywacyjny".

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 19. Data: 2005-03-15 19:50:19
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

    > Ja dostalem dobre opinie za tytul LM, ktory wcale nie brzmial
    > "List motywacyjny".

    Hmm... Jakoś nikt nie ma odwagi LM tytułować "Listem Motywacyjnym".
    Te pisma raczej przychodzą bez tytułu. Co nie oznacza, że dobry
    tytuł będzie niemile widzialny ;).

    J.K.
    --
    Dla handlowców posiadających DG oraz studentów
    kilka ofert zleceń na stronie www.zapraszam.pl

  • 20. Data: 2005-03-15 23:52:05
    Od: " Q" <d...@g...pl>

    WAM <n...@n...nopl.pl> napisał(a):

    > Ja dostalem dobre opinie za tytul LM, ktory wcale nie brzmial "List
    > motywacyjny".

    O o o
    O to mi właśnie chodzi...
    Niby nic...a może przykuć uwagę