PracaGrupypl.praca.dyskusje › L4 a wypłata

  • 1. Data: 2005-03-10 18:25:42
    Temat: L4 a wypłata
    Od: "Ola" <a...@w...pl>

    Od lutego podjęłam pracę w nowej firmie. Przepracowałam tylko 10 dni. Niestety
    niespodziewanie dostałam się do szpitala i od 16 lutego do chwili obecnej
    jestem na L4.
    Ile procent wypłaty powinnam dostać?
    Czy ZUS też coś powinien wypłacić?

  • 2. Data: 2005-03-10 19:41:38
    Temat: Re: L4 a wypłata
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Ola" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    dni. Niestety
    > niespodziewanie dostałam się do szpitala i od 16 lutego do chwili

    Do udzielenia odpowiedzi na pytania konieczna jest znajomość historii
    ubezpieczenia chorobowego.
    Link do szczegółowej informacji (zwłaszcza punkty 13 i następne):

    http://www.zus.pl/niusy/k050202.htm

    wa