PracaGrupypl.praca.dyskusje › Komunikat dot. interfejsu http://42.pl/ppo/

  • 1. Data: 2005-03-10 21:53:14
    Temat: Komunikat dot. interfejsu http://42.pl/ppo/
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Witam,

    Z przyczyn ode mnie niezależnych a leżących w błędzie w najnowszej wersji
    PHP, interfejs służący do wysyłania ogłoszeń na grupę pl.praca.oferowana
    pod adresem http://42.pl/ppo/ działał nieprawidłowo w dniach 04.03-10.03.

    Wszystkie wysłane w tym czasie tą drogą ogłoszenia nie dotarły do moderatora
    a tym samym na grupę pl.praca.oferowana. Proszę wysłać je ponownie.

    PS. Podziękowania dla administrującego serwerem Piotra Kucharskiego za
    usunięcie błędu.

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 2. Data: 2005-03-10 22:08:03
    Temat: Re: Komunikat dot. interfejsu http://42.pl/ppo/
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia 10 Mar 2005 21:53:14 GMT, Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl> napisał:

    > Wszystkie wysłane w tym czasie tą drogą ogłoszenia nie dotarły do
    > moderatora
    > a tym samym na grupę pl.praca.oferowana. Proszę wysłać je ponownie.

    Zdaza sie. Lepsze to niz "prosze jeszcze raz wprowadzic wszystkie faktury
    zakupu z ubieglego tygodnia" ;)

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 3. Data: 2005-03-11 07:51:20
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    Dariusz Jaworski napisał :

> [...]
    > ponownie.
    >
    > PS. Podziękowania dla administrującego serwerem Piotra Kucharskiego za

    Ho hoo! Ale lipa, i nawet nie przetestowaliście, po instalacji nowego
    oprogramowania, czy działa? Dobre w tym jest to, że w przyszłości nie
    popełnicie tego błędu.
    --