PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!! › Re: co trzeba umiec zeby znalezc prace (bylo pieprzony kraj..)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co trzeba umiec zeby znalezc prace (bylo pieprzony kraj..)
    From: Shrek <l...@w...pl>
    Date: Thu, 26 Dec 2002 08:15:53 GMT

    Dnia 26 gru 2002, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> zapodal(a):

    > A widzisz róznicę w 200 latach,a kilku tysiącach? Nie? Cóż, nie
    > musisz być przekonany.

    Nie. 200 lat to wystarczajaco duzo z punktu widzenia naszego coraz
    szybciej zmieniajacego sie swiata. BTW napewno zdajesz sobie sprawe, ze z
    punktu widzenia automatyki, proces pieczenia chleba jest banalnie prosty.
    Jeden sterownik PLC wysatrczy.

    > Elektromonterowałem tabor szynowy. Jak również pomocnikowałem
    > maszyniście.

    Fajnie. ZZwlaszcza to drugie. Zazdroszcze ci.

    > POszedłem, poszedłem. Tylko jakoś tak się złożyło, że raz miejsc
    > brakło, drugi raz kierunku zapomnieli w informatorze dac i trzech
    > chętnych było...

    No fakt, dla Hutnika wtedy by wystarczylo. Punkty za pochodzenieie itd. A,
    ze sie pewnie na studia nie nadawal to juz inna sprawa.

    > No to sie nie nadawaj i żryj trawę. Dzięki takim jak Ty w razie czego
    > mam te parę złotych do zarobienia :>

    To twoja opinia. Nie wszyscy nadaja sie do wszystkiego. Taki swiat. I
    chyba dobrze.

    > Mają. Kto powiedział, że organizacje charytatywne nie moga działać?
    > Działać mogą i to lepiej niż Państwo.

    Bo sobie nie poradza. Proste?

    > Zabrać zasiłek = dac pracę.

    Widze, ze masz sprecyzowane poglady i boisz sie myslec na ich temat.

    Pozdr. Shrek.