PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!! › Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
  • Data: 2003-01-05 12:41:08
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: Shrek <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 03 sty 2003, "TS" <f...@o...pl> zapodal(a):

    > No chyba nieco nadinterpretujesz. On tylko uważa, że demokracja nie
    > jest systemem idealnym.

    A gdzie ja napisalem, ze jest?

    > Monarchia też ma swoje zalety, zwłaszcza jak się jest królem :-)

    Zwlaszcza. Ja pozostane przy zaletach i wadach demokracji.

    > Zależy w jakim zakresie stawia się ich za wzór. Znajdą się dziedziny,
    > w których ich kultura i obyczaje są "mądrzejsze" od naszych.

    Z pewnoscia. Ale my tu rozmawiamy o systemie spolecznym i podatkowym.

    > A swoją
    > drogą, co złego jest w bieganiu z dzidami i jeździe na wielbłądach?

    Ze wielblady u nas zimy nie wytrzymaja;)

    > Chodziło przecież o przykładu kraju w którym stosowane są konkretne
    > rozwiązania, a nie przykład kraju, w którym wszystko jest idealne. I
    > taka była odpowiedź.

    Ale to nie te rozwiazania powodoja, ze kraj ten jest uwazanay za bogaty,
    tylko zloza ropy. My mamy wegiel, wiec kiepski to przyklad do
    nasladowania.

    > Ależ trafiony. Nikt przecież nie mówi, aby naśladować wszystko.

    Nie trafiony. Przeniesienie zwyczajow z Arabii Saudyjskiej - to znaczy
    zero podatkow, ubezpieczen, utrzymywanie panstwa przez krola, ktory jest
    wlascicielem zloz ropy (jesli tak rzeczywiscie jest- bo swoja wiedze na
    ten temat mam z twierdzen Adama) nie ma u nas szansy powodzenia. Owszem
    obnizajmy podatki, ograniczajmy wydatki na pomoc spoleczna, zasilki, ale z
    glowa. Jak przejzysz moje poprzednie posty to znajdziesz tam takie
    twierdzenia. To jest moim zdaniem temat do dyskusji.

    > Pozostaw więc to samo prawo innym kulturom.

    Alez moga sobie o mnie myslec co chca, tak samo jak ja o ich zwyczajach.

    Pozdr. Shrek.