PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!! › Re: co trzeba umiec zeby znalezc prace (bylo pieprzony kraj..)
  • Data: 2002-12-30 17:19:31
    Temat: Re: co trzeba umiec zeby znalezc prace (bylo pieprzony kraj..)
    Od: "TS" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Łatwiej będzie, jak rozdzielisz dwie sprawy: prezentacja produktu
    > (lepiej, żeby jej nie robił lajkonik, jesteśmy zgodni) i sprzedaż
    > produktu, czyli akcept osby decyzyjnej - bardzo często ta osoba nie ma
    > pojęcia, co kupuje, a korzysta z opinii "technicznego" - jedyna wiedza,

    No to po krótkiej wymianie zdań dotarliśmy do punktu wyjścia :-)
    Toż o to mi właśnie chodziło, że do prezentacji produktu potrzebna jest
    pewna wiedza.
    Utarło się niestety, że oferty pracy typu "Przedstawiciel handlowy" itp.
    oznaczają wyłącznie akwizycję. Tymczasem zdarzają się "zapotrzebowania" na
    człowieka z wiedzą "w temacie" i nie należy z góry skreślać tego rodzaju
    ofert.

    --
    Pozdrawiam