PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!! › Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
  • Data: 2002-12-30 17:49:30
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: "TS" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Trochę się wtrącę...

    > Ostatnio jakby uznaja winnym i odstepuja od wymierzenia kary. Ja nie
    > pisalem, ze my jestesmy bez wad. Po prostu icgh zwyczaje znacznie mniej mi
    > odpowiadaja.

    To też nikt nie każe Ci przenosić tych praw do nas. Podobnie nikt nie każe
    Ci wyjeżdżać do krajów islamskich. A jeśli już wyjedziesz, to poprostu
    uszanuj panujące u ich prawa.

    Praw zdefiniowanych przez nas. Islam definiuje inne prawa człowieka i ich
    przestrzega.

    > Czemu sie zlapalem? Czy ja gdzies napisalem, ze jest inaczej. Prosilem o
    > przyklady panstw uznawanych za cywilizowane.

    Trochę to śmieszne. Żądałeś przykładu, a ten który dostałeś Ci się nie
    podoba.
    Taki przykład: dwie miski, w jednej żółte kulki, w drugiej czerwone. Ty się
    upierasz, że czerwonych kulek nie ma, a jak ktoś pokazuje drugą miskę, to
    mówisz "Pokaż mi czerwoną kulke w pierwszej misce".
    Adam dał przykład kraju, w którym istnieje określony system podatkowy. To
    jaka tam jest kultura i obyczaje nie ma tu nic do rzeczy.

    > Nikogo nie zamierzam na sile uszczesliwiac. Mam na ten temat swoje poglady
    > i tyle. Nie zamierzam tego popierac. W wielu krajach islamskich panuja
    > jeszcze dziwniejsze obyczaje. Np za cudzoluztwo sie kamieniuje - Jesli
    > jestes przeciwko temu to jest uszczesliwianie na sile?

    Dokładnie tak.
    Możesz sobie być przeciwko wprowadzaniu tego u nas, ale jakim prawem
    występujesz przeciwko stosowaniu tego w innym kraju?

    --
    Pozdrawiam