PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!! › Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
  • Data: 2002-12-31 10:21:32
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: Shrek <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 31 gru 2002, "kz" <K...@w...pl> zapodal(a):

    > Do 1500r. arabowie byli jedną z najbardziej rozwiniętych
    > cywilizacji(po chinach)
    > Ich problem polegał na zbyt intensywnym wykorzystaniu środowiska.
    > Mieli pecha - wycieli lasy(to może się wydawać dziwne ale na terenie
    > azji mniejszej jeszcze 2000 lat temu było ok. 40% zalesienie) i
    > zaczeli nawadniać pola, wynik - zasolenie gleby.To spowodowało
    > cofnięcie cywilizacyjne do poziomu który panował na tych terenach
    > 4000-5000 l.p.n.e. Jeszcze nie zdążyli tego odrobić.

    No wlasnie. Skonczy sie ropa i znow bedzie to samo. To ze Arabia Saudyjska
    jest bogatym krajem nie wynika z ich systemu podatkowego, czy politycznego
    tylko z tego, ze maja rope. My nie mamy, wiec przyklad do bani.

    >: Prawem do posiadania wlasnych pogladow? U nas to nie jest karalne.

    > Tam też nie - o ile nie próbujesz na siłę wpoić ich innym.
    >
    > Wypowiadasz się o kulturze o której nic nie wiesz i powielasz poglądy
    > oparte na obserwacji garstki ekstremistów.
    > To tak jakby oceniać Europę na podstawie krucjat.
    > (ew. ocena katolików w Rosji)

    No wlasnie. Ja krucjaty potepiam. Tak samo jak podejscie do kobiet w
    krajach arabskich. Twierdzenie, ze to jest ok to tak, jakbys stwierdzil,
    ze palenie na stosie domniemanych czarownic bylo ok, bo to inna kultura i
    Arabom nic do tego. Ot taka tradycja. Jakiej garstki ekstermistow?

    Robi sie juz dawno NTG.

    Pozdr. Shrek.