PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!! › Re: co trzeba umiec zeby znalezc prace (bylo pieprzony kraj..)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co trzeba umiec zeby znalezc prace (bylo pieprzony kraj..)
    From: Shrek <l...@w...pl>
    Date: Wed, 18 Dec 2002 21:30:40 GMT

    Dnia 18 gru 2002, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> zapodal(a):

    > Piekarz.

    Na kakiej podstawie wnosisz? I co juz terminujesz w piekarni, bo jak sie
    okaze za 10 lat, ze twoja profesja jest nie potrzebna to musialbys sam o
    sobie powiedziec, ze sam jestes sobie winny?

    A i przy okazji nawiazujac do kilku poprzednich postow. Uwazasz, ze byly
    hutnik sam jest sobie winny bo nie ma innych doswiadczen zawodowych? No w
    sumie tak przeciez to bylo takie proste do przewidzenia. Wszyscy
    wiedzieli, ze komunizm upadnie hute zamkna, wejdziemy do Unni i NATO. A
    wiedzieli juz to w latach 70. Jakos nie widze w tym jego winy, ze nie
    uczyl sie innych zawodow w czasie kiedy pracowal.

    > Ależ nic. Tylko jak się tylko chodzi na imprezki, to się zdobywa
    > doświadczenia w mało rozwojowej dziedzinie.

    A tam. Na przyklad mozna rozwjac doswiadczenia z dziewczynami. Bardzo
    rozwojowe jesli chcesz zalozyc rodzine. Poza tym praca ani studiowanie nie
    wyklucza imprezowania.

    > No i co mnie ta większośc obchodzi? Większośc ludzi ma kłopoty z
    > windowsami na przykład, bo uważają, że to najlepsze co mogą mieć. Ich
    > zdanie mnie też mało obchodzi, ja sobie problemów na głowę nie mam
    > zamiaru ściągać.

    No i wszystko jasne. Uwazasz, ze zyjesz tylko po to, zeby pracowac. Wyrazy
    wspolczucia, to wiele wyjasnia z tego co napisales. Zaczynam tez rozumiec
    czemu sie tak wsciekasz. Bo mimo, ze cie poglady tej wiekszosci nie
    obchodza, to denerwuje cie, ze inni sie bawia. Zreszta dobre stwierdzenie
    co mnie poglady wiekszosci obchodza. Nie musisz sie z nimi zgadzac, ale
    warto sie nad nimi zastanowic.

    Pozdr. Shrek.