PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!! › Re: co trzeba umiec zeby znalezc prace (bylo pieprzony kraj..)
  • Data: 2002-12-20 14:27:34
    Temat: Re: co trzeba umiec zeby znalezc prace (bylo pieprzony kraj..)
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Shrek <l...@w...pl> wrote:

    > Na kakiej podstawie wnosisz? I co juz terminujesz w piekarni, bo jak sie
    > okaze za 10 lat, ze twoja profesja jest nie potrzebna to musialbys sam o
    > sobie powiedziec, ze sam jestes sobie winny?

    Nie terminuje, natomiast pomocnikiem piekarskim mógłbym być. Albo
    elekrykiem w piekarni, szczególnie, że takowe propozycje już miałem.

    > A i przy okazji nawiazujac do kilku poprzednich postow. Uwazasz, ze byly
    > hutnik sam jest sobie winny bo nie ma innych doswiadczen zawodowych? No w
    > sumie tak przeciez to bylo takie proste do przewidzenia. Wszyscy
    > wiedzieli, ze komunizm upadnie hute zamkna, wejdziemy do Unni i NATO. A
    > wiedzieli juz to w latach 70. Jakos nie widze w tym jego winy, ze nie
    > uczyl sie innych zawodow w czasie kiedy pracowal.

    Komunizm padał od połowy lat 70. 27 lat to naprawdę wystarczająco długo,
    żeby zrobić studia wyższe.

    > A tam. Na przyklad mozna rozwjac doswiadczenia z dziewczynami. Bardzo
    > rozwojowe jesli chcesz zalozyc rodzine. Poza tym praca ani studiowanie nie
    > wyklucza imprezowania.

    Rozwijaj, rozwijaj :-)

    > No i wszystko jasne. Uwazasz, ze zyjesz tylko po to, zeby pracowac. Wyrazy
    > wspolczucia, to wiele wyjasnia z tego co napisales. Zaczynam tez rozumiec
    > czemu sie tak wsciekasz. Bo mimo, ze cie poglady tej wiekszosci nie
    > obchodza, to denerwuje cie, ze inni sie bawia. Zreszta dobre stwierdzenie
    > co mnie poglady wiekszosci obchodza. Nie musisz sie z nimi zgadzac, ale
    > warto sie nad nimi zastanowic.

    Pracuje po to, żeby się utrzymać. I mieć jeszcze satysfakcję, że komuś
    jestem potrzebny.

    --