PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!! › Re: co trzeba umiec zeby znalezc prace (bylo pieprzony kraj..)
  • Data: 2002-12-19 09:28:55
    Temat: Re: co trzeba umiec zeby znalezc prace (bylo pieprzony kraj..)
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ech. A jak stoisz na przystanku i jakis pijany pajac skasuje przystanek i
    > ludzi razem z nim? To czy czlowiek osiagnie sukces w duzej mierze zalezy
    > od niego. Ale nie tylko.

    Shrek, puść gazy na Adasia! Może po tym dojdzie do siebie, bo pisze
    jakby się blekotem objadł.
    Przypadek czy wypadek nie jest skutkiem podjęcia decyzji i efektem
    zamierzonych, zaplanowanych i przewidywalnych działań.
    Większość ludzie umiera w łóżku - czy to znaczy, że jak nie będą chodzić
    spać, albo będą spali krócej, to wzrośnie średnia wieku?

    Kolego Adamie, widzę dla Ciebie świetlaną przyszłość w ubezpieczeniach,
    o których tak często wspominasz. W oparciu o Twą teorię można i należy
    odmawiać wypłaty odszkodowania wszystkim, jak leci, argumenując, że
    "mógł/mogła Pan/Pani przewidzieć", nie należało owego feralnego dnia
    wychodzić z domu etc., a zaistniałe zdarzenie jest wynikiem celowych i
    zaplanowanych przez Pana/Panią działań.

    Pozdrawiam, w przedświątecznym nastroju:

    Dogbert

    Zagraniczny Konsultant