PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!! › Re: co trzeba umiec zeby znalezc prace (bylo pieprzony kraj..)
  • Data: 2002-12-19 20:17:05
    Temat: Re: co trzeba umiec zeby znalezc prace (bylo pieprzony kraj..)
    Od: "TS" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Się chyba nie zrozumieliśmy :-)
    > studia medyczne). Wykształcenie moi koledzy mieli różne, ja zaczynając
    > tą pracę miałem dość mętne pojęcie o tym, co to jest sygnał 4-20mA.
    > Gdybym to w tej chwili powiedział któremuś z klientów, nie uwierzyłby.

    Ale żeby skutecznie sprzedawać musiałeś nabyć tą wiedzę. Musiałeś dowiedzieć
    się, co to są te przetworniki itd.
    Mi chodziło o to, że nie każdy "przedstawiciel handlowy" musi być
    domokrążcą.

    > Akwizytor stosuje tzw. sztuczki, czego ja nigdy nie robię.
    > Wniosek, jaki przedstawiam wynika z mojego doświadczenia. Nie chciałbym
    > by był opacznie interpretowany, tzn. że do sprzedaży najlepszy jest
    > wyszczekany imbecyl bez żadnej wiedzy. Kluczowe jednak są emocje i
    zaufanie.

    Nie wyobrażam sobie, aby do zakupu np. kompilatora, czy środowiska
    programistycznego, czy np. serwera bazodanowego miał nakłaniać mnie ktoś,
    kto nie ma dogłębnej wiedzy w tym zakresie. Są produkty adresowane do
    specjalistów i skutecznie sprzedawać mogą je tylko specjaliści z danej
    dziedziny. I nie jest ważne, czy są specjalistami z wykształcenia, czy z
    douczenia.

    --
    Pozdrawiam