PracaGrupypl.praca.dyskusje › bandycki ZUS od DG w 2005 r

  • 1. Data: 2004-03-09 13:23:19
    Temat: bandycki ZUS od DG w 2005 r
    Od: g...@p...onet.pl

    "Obecnie osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą płacą ZUS do 677 zł.
    Szacuje się, że po wprowadzeniu zmian osoby o miesięcznych dochodach 2-2,7 tys.
    zł zapłacą około 1015 zł, a o dochodach przekraczających 2,7 tys. zł - 1353
    zł. "

    "Wydaje mi się, że ta propozycja jest rozsądna i umiarkowana. (...)" -
    podkreślił Hausner

    http://biznes.interia.pl/news?inf=479759

    pozdrawiam,

    glos

  • 2. Data: 2004-03-09 13:52:24
    Temat: Re: bandycki ZUS od DG w 2005 r
    Od: "AniaM" <a...@p...onet.pl>

    <g...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    1353
    > zł. "
    >

    > "Wydaje mi się, że ta propozycja jest rozsądna i umiarkowana. (...)" -

    Czy Hausner wie jak sie zyje tu na dole ? Jak trudno powiazac koniec z
    koncem placac teraz ZUS i majac na utrzymaniu rodzine. On i cala ta banda
    nie maja o niczym pojecia.
    Anna

  • 3. Data: 2004-03-09 14:02:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > zł. "
    >

    > "Wydaje mi się, że ta propozycja jest rozsądna i umiarkowana. (...)" -

    no pewnie zgodnie z prawami ichniej ekonomi aby zwalczyć problem
    bezrobocia oraz polepszyć konkurencyjność gospodarki należy
    jeszcze bardziej obciążyć przedsiębiorców szczególnie tych drobnych.......

  • 4. Data: 2004-03-09 14:02:32
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    AniaM <a...@p...onet.pl> wrote:
    > Czy Hausner wie jak sie zyje tu na dole ? Jak trudno powiazac koniec z
    > koncem placac teraz ZUS i majac na utrzymaniu rodzine. On i cala ta
    > banda nie maja o niczym pojecia.
    > Anna

    Alez dlaczego?
    Przeciez sprawiedliwosc spoleczna tego wymaga. Rownamy nie w dol tylko w
    gore. Pracujacy na zwyklym etacie przeciez placa dawno tyle, wiec nie widze
    problemu, zeby cwaniaczki na DG mieli inaczej.
    Jeszcze tylko rolnikow trzeba bedzie opodatkowac w taki sam sposob i bedzie
    mozna dalej budowac panstwo socjalne.
    A przeciez tego chca WYBORCY!
    Demokracja ma to do siebie, ze trzeba spelniac zadania ludu! No wiec - spoko
    luz - nadejdzie Lepper i to co prawica zaoszczedzila, to lewica rozda...
    ROTFL ;)
    No niestety - ale tak sie bedzie dzialo, jak ma byc sprawiedliwie i panstwo
    ma sie nachylic nad losem kazdego obywatela i za niego byc odpowiedzialne...

  • 5. Data: 2004-03-09 14:28:12
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > bezrobocia oraz polepszyć konkurencyjność gospodarki należy
    > jeszcze bardziej obciążyć przedsiębiorców szczególnie tych

    Raczej zeby podolac wydatkom socjalnym, ktorych w Polsce bez liku i krotym
    cieciom lud sie sprzeciwia.
    Widzisz jakas mozliwosc szybkiego zalatania deficytu bez ruszenia wydatkow
    socjalnych? Bo ja nie

  • 6. Data: 2004-03-09 14:51:18
    Od: Piotr <p...@n...spamuj.com>

    g...@p...onet.pl wrote:

    > Szacuje się, że po wprowadzeniu zmian osoby o miesięcznych
    > dochodach 2-2,7 tys. zł zapłacą około 1015 zł, a

    Tak to jest jak głupi naród głosuje na komunę - szkoda że tej czerwonej
    hołoty nie powywieszano na drzewach w '89..

    Piotr

  • 7. Data: 2004-03-09 15:22:24
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piotr <p...@n...spamuj.com> wrote:
    > Tak to jest jak głupi naród głosuje na komunę - szkoda że tej
    > czerwonej hołoty nie powywieszano na drzewach w '89..

    Zdefiniuj "komuna". Bo rzadzace AWS w niczym nie ustepowalo, ba wrecz
    przewzyszalo w glupocie zadan.

    PiS - tez komuna, PSL, LRP, Samoobrona tez. Czerwona holota, cholera.

  • 8. Data: 2004-03-09 16:40:44
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > Zdefiniuj "komuna". Bo rzadzace AWS w niczym nie ustepowalo, ba wrecz
    > przewzyszalo w glupocie zadan.

    Suma sumarum Michał i zupełnie poważnie to patrząc wstecz do 1997 roku
    SLD zdecydowanie przebiło tych "bogobojnych" z AWS w liczbie afer
    i daleko posuniętego kretynizmu. Generalnie to stracony czas dla tego
    kraju, ale to lud sam sobie winien. Społeczeństwo manipulowane.

  • 9. Data: 2004-03-09 17:19:37
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl> wrote:
> [...]
    > i daleko posuniętego kretynizmu. Generalnie to stracony czas dla tego
    > kraju, ale to lud sam sobie winien. Społeczeństwo manipulowane.

    Afer ok.
    Ale co do podejscia do gospodarki, to jednak (sprawdzimy na sam koniec) sa
    bardziej prawicowi od AWS. Miejmy nadzieje, ze poza deklaracjami cos
    zmienia...

  • 10. Data: 2004-03-09 17:20:10
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    marek <m...@b...gmina> wrote:
    > OT
    > Mowisz o USA... czy o Rosji? ;)

    I tu i tu jest coraz lepiej. W Polsce gorzej. Wiec?