PracaGrupypl.praca.dyskusje › bandycki ZUS od DG w 2005 r

  • 41. Data: 2004-03-10 12:18:21
    Temat: Re: bandycki ZUS od DG w 2005 r
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.wytnijto.pl>

    Stało się to Wed, 10 Mar 2004 12:59:12 +0100, gdy "krzysztofsf"
    <k...@p...gazeta.pl> napisał:

    >Użytkownik "M.Tankard" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    >http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_040310/
    ekonomia/ekonomia_a_22.html

    >Ogolnie uwazam, ze zus jest be, ale jakby jeszcze ten pomysl przelozyli na
    >zatrudnianych pracownikow (mniejszy zus przy stazu w firmie do 2 lat), to by
    >dopiero zrobilo sie smieszne rotacyjne bezrobocie, zakladanie i zamykanie
    >firm zeby w nowej mutacji wszystkich zatrudnic itp :))

    Jeśli będzie dotyczyło to tylko działalności indywidualnej i każdy
    będzie mógł skorzystać z przywileju tylko raz, to może się udać. Choć
    oczywiście nie ograniczy się zakładania DG przez członków rodziny :)
    2004 Jaś, 2006 mama Jasia, 2008 tata Jasia.

    Propozycja podniesienia ZUS jakkolwiek logiczna będzie katastrofą dla
    gospodarki :(

    >Czuje, ze od maja furore zrobia biura prawnicze pomagajace przerejestrowac
    >firmy na lokalizacje zagraniczna, na litwie lub na slowacji. Sadze, ze
    >technicznie rzecz jest do zrobienia,

    Jest, widziałem już kilka przypadków rejestracji polskich firm w
    Estonii. Podobno Rumunia ma też bardzo atrakcyjne możliwości dla nowych
    firm, ale niestety do UE wejdzie dopiero za parę lat.

    Robert

  • 42. Data: 2004-03-10 12:52:03
    Od: "JL" <jl@[cut]noemail.pl>

    napisał w wiadomości news:c2kiq0$pt7$1@news.onet.pl...

    > No wiec - spoko
    > luz - nadejdzie Lepper i to co prawica zaoszczedzila, to lewica rozda...

    Nie dalej jak wczoraj podczas publicznej debaty właśnie z Lepperem
    niejaki Niesiołowski na oskarżenie "Przewodniczącego" o treści:
    "To Wy (Solidarność i pochodne) dopuściliście do rozkradzenia
    majątku narodowego w złodziejskich prywatyzacjach, to przez was
    70% społeczeństwa żyje na krawędzi minimum socjalnego."

    odpowiedział:
    "I co z tego. Wszyscy o tym wiedzą. Co Pan proponuje?"

    Ja proponuję skończyć z polityką na pl.praca.dyskusje

    JL

  • 43. Data: 2004-03-22 15:22:55
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AniaM" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > <g...@p...onet.pl> wrote in message

    > 677 zł.
    > tys.
    > 1353
    > Czy Hausner wie jak sie zyje tu na dole ? Jak trudno powiazac koniec z
    > koncem placac teraz ZUS i majac na utrzymaniu rodzine. On i cala ta banda
    > nie maja o niczym pojecia.

    Chcesz sie dzielic z innymi tym co wypracowalas?
    Jesli innym nie daje sie takiej mozliwosci (pracy), to trzeba
    ich wspomagac, aby budzet nie doplacal do ZUS i mial
    srodki na pomoc spoleczna.
    Inni nie maja placy i juz nie wiaza konca z koncem.

    Klus

  • 44. Data: 2004-03-22 15:23:26
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > Użytkownik <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > no pewnie zgodnie z prawami ichniej ekonomi aby zwalczyć problem
    > bezrobocia oraz polepszyć konkurencyjność gospodarki należy
    > jeszcze bardziej obciążyć przedsiębiorców szczególnie tych drobnych.......

    Najlepiej wprowadzic spoelczna wlasnosc fizycznych srodkow produkcji.
    Bedziesz pracowal i otrzymywal pensje w towarach i ZUS nie
    bedzie cie trapil.

    Klus

  • 45. Data: 2004-03-22 15:23:49
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > Jeszcze tylko rolnikow trzeba bedzie opodatkowac w taki sam sposob i
    bedzie
    > mozna dalej budowac panstwo socjalne.
    > A przeciez tego chca WYBORCY!
    > Demokracja ma to do siebie, ze trzeba spelniac zadania ludu! No wiec -
    spoko
    > luz - nadejdzie Lepper i to co prawica zaoszczedzila, to lewica rozda...
    > ROTFL ;)
    > No niestety - ale tak sie bedzie dzialo, jak ma byc sprawiedliwie i
    panstwo
    > ma sie nachylic nad losem kazdego obywatela i za niego byc
    odpowiedzialne...

    Lepper to zadna lewica.
    To wilk w szacie czerwonego kapturka.
    On nie wprowadzi spolecznej wlasnosci srodkow produkcji.
    Niewidzialna reka rynku tak wyalienuje czesc spoleczenstwa,
    ze podniesie bunt i wyjdzie na ulice juz w 2007/8.

    Klus

  • 46. Data: 2004-03-22 15:24:15
    Od: <k...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:c2kkab$c0b$1@news.onet.pl...

    > Raczej zeby podolac wydatkom socjalnym, ktorych w Polsce bez liku i krotym
    > cieciom lud sie sprzeciwia.
    > Widzisz jakas mozliwosc szybkiego zalatania deficytu bez ruszenia wydatkow
    > socjalnych? Bo ja nie

    To inni maja dostawac pomoc, aby nie umarli z glodu, czy nie?
    Oczywiscie inni, ktorzy maja chec pracowac za pensje, ktora
    by ich zaopatrzyla w niezbedne towary do utrzymania sie.

    Klus

  • 47. Data: 2004-03-23 08:35:49
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    > Najlepiej wprowadzic spoelczna wlasnosc fizycznych srodkow produkcji.
    > Bedziesz pracowal i otrzymywal pensje w towarach i ZUS nie
    > bedzie cie trapil.

    para butów na 2 lata
    bochen chleba na 4 dni
    worek ryżu na miesiąc

    itp....

  • 48. Data: 2004-03-23 11:48:47
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > Użytkownik <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > para butów na 2 lata
    > bochen chleba na 4 dni
    > worek ryżu na miesiąc

    Jesli to jest twoje zamowienie, tak bys otrzymal.

    A ja bym sobie zamowil to samo ale z wieksza czestotliwoscia.

    Klus

  • 49. Data: 2004-03-23 12:01:30
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Czytales "Limes Inferior" Zajdla ?