PracaGrupypl.praca.dyskusje › Proszba do Administrator?w Grup? ( powa?na sprawa)

  • 1. Data: 2004-03-09 13:00:50
    Temat: Proszba do Administrator?w Grup? ( powa?na sprawa)
    Od: "W. Jabi" <w...@g...pl>

    witam ,
    dostanie cay czas e-maily z Tro?anem w Imi?nu Symantyka :
    ostatni list, maszcie copie pochodzenia :
    ---------------------------
    From: "Microsoft Program Security Center" <v...@u...ms.com>
    To: "Client" <c...@u...ms.com>
    SUBJECT:
    Date: Tue, 9 Mar 2004 13:43:41 +0100 (CET)
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-03-09 13:12:14
    Temat: Re: Proszba do Administrator?w Grup? ( powa?na sprawa)
    Od: "W. Jabi" <w...@g...pl>

    wiadomości te pocoddzi z maila : Microsoft Program Security Center
    v...@u...ms.com
    proszę o wiaśniwnia !

    --------------------------

  • 3. Data: 2004-03-09 13:17:32
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    W. Jabi <w...@g...pl> wrote:
    > wiadomości te pocoddzi z maila : Microsoft Program Security Center
    > v...@u...ms.com
    > proszę o wiaśniwnia !

    1) Nie ta grupa
    2) To zasluga nowych wirusow
    3) Od kogo ty hccesz wyjasnienien? Pisz do admina swojej poczty hue hue hue

  • 4. Data: 2004-03-09 13:35:32
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > 3) Od kogo ty hccesz wyjasnienien? Pisz do admina swojej poczty hue hue hue

    Albo do "Symantyka" ;)

  • 5. Data: 2004-03-09 13:38:55
    Od: "W. Jabi" <w...@g...pl>

    Dzięki,
    właśnie , nie używam ten mail tylko z tą Grupą.
    wysłałem już do Admena maily na servera Gazety .
    uważam że Hakują na ten server w celu zbieranie maily (jako baz danych) .

    pozdrawiam.

  • 6. Data: 2004-03-09 13:46:50
    Od: g...@p...onet.pl

    > Dzięki,
    > właśnie ,  nie używam ten mail tylko z tą Grupą.
    > wysłałem już do Admena maily na servera Gazety .
    > uważam że Hakują na ten server w celu zbieranie maily (jako baz danych) .

    Nikt nie hakuje serwera gazety...

    Sam sie prosisz o klopoty, uzywajac na grupie prawdziwego adresu mailowego bez
    wstawek antyspamowych -> pomijajac juz kwestie wirusow, grupy sa "czytane"
    rowniez przez automaty, zbierajace adresy mailowe i zasilajace
    swoje "spamerskie" bazy.

    Teraz juz nic nie poradzisz - bedziesz otrzymywac na swoj adres spam. Jedyne
    rozwiazanie - zmienic adres mailowy ew. wlaczyc na istniejacym ochrone
    antyspamowa i antywirusowa (o ile gazeta oferuje je dla darmowych kont).

    pozdrawiam,

    glos

  • 7. Data: 2004-03-09 13:58:33
    Od: "W. Jabi" <w...@g...pl>

    Dzięki za radę,
    właśnie Norton Anty Virus Prog. złapał wszystki załączniki wysyłany przez
    tego Spamego Servera ,
    poblikowałem ten list żeby Użedników Grupy nie otworzili listu z tego
    Pochodzenia .
    pozdrawiam
    w.jabi
    .

  • 8. Data: 2004-03-09 15:54:47
    Od: "marek" <m...@b...gmina>

    "W. Jabi" <w...@g...pl> wrote in message
    > Dzięki za radę,
    > właśnie Norton Anty Virus Prog. złapał wszystki załączniki wysyłany przez
    > tego Spamego Servera ,
    > poblikowałem ten list żeby Użedników Grupy nie otworzili listu z tego

    ja dostaje spam "od" (zauwaz cudzyslow)
    edu.pl, ms.com, microsoft.com i nawet (rotfl) od miKrosoft.com. Oraz z du.ru
    (wprost "z" rosyjskiego parlamentu :)
    WATPIE, zeby ktoregolwiek z tych adresow byly prawdziwe, tzn uzywane jako
    "zombies" do wysylania spamu/wirusow, bo to raczej powazne firmy i niezbyt
    latwo je podejsc.
    Radze sie wyluzowac, nie tracic czasu na skargi i po prostu smiecie usuwac.
    (a norton antywirus powinien byc domyslnie ustawiony na skanowanie poczty
    przychodzacej).

    marek
    vel Jaroslaw Kaczynski
    z technical support
    www.Microsoft.com,
    jesli tylko zmienie to i owo tu i owdzie ;)

  • 9. Data: 2004-03-09 20:14:09
    Od: "W. Jabi" <w...@g...pl>

    wielki dzieki p. Marku,
    wlasnie , usunac i oproznic kosza ,
    rownierz , uzywac program ad-aware 0.6 codzienie kilka razy to bardzo pomaga
    :)

    pozdrawiam

    U?ytkownik "marek" <m...@b...gmina> napisa? w wiadomo?ci