PracaGrupypl.praca.dyskusje › WARSAW POWER - kto zna ??

  • 1. Data: 2004-03-09 13:15:48
    Temat: WARSAW POWER - kto zna ??
    Od: "deejay" <d...@i...pl>

    witam
    mam pytanko czy ktos z Was miał może do czynienia z tą niby hurtownia
    AGD-RTV??
    Jeśli tak poprosze o info.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-03-09 14:58:14
    Temat: Re: WARSAW POWER - kto zna ??
    Od: "Mafik" <m...@a...net>

    Jak chcesz wciskac ludziom atlasy na parkingach, to polecam !!!
    Bylem u nich na pseudo rozmowie kwalifikacyjnej i nawet na pierwszym dniu
    probnym (po10 minutch rozmowy z "handlowcem" podziekowalem).

    --
    Pozdrawiam, Mafik

  • 3. Data: 2004-03-09 17:10:03
    Od: "deejay" <d...@i...pl>

    ok dzieki za info tak wałśnie myslalem ze to sciema dobrze ze nie poszedłem
    :))

  • 4. Data: 2004-03-10 08:06:08
    Od: "elektromeks" <e...@i...pl>

    Akwizycja w najgorszej postaci. tzw tragedia