PracaGrupypl.praca.dyskusjea teraz optymistycznie na temat pracy w POLSCE › Re: a teraz optymistycznie na temat pracy w POLSCE
  • Data: 2005-03-08 12:17:06
    Temat: Re: a teraz optymistycznie na temat pracy w POLSCE
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "stchupack" <s...@K...vp.pl> napisał w wiadomości
    news:d0k4j7$gaa$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> napisał w
    > wiadomości news:d0k00f$iqd$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    > It man jest bardzo anonimowy:
    [cut]

    > Prawdziwy z niego fachowiec od spraw informatyki w TPSA, co nawet nie
    > zna pojęcia proxy, by się ukryć na grupach, by wyjął chociaż z
    > szuflady modem telefoniczny i połączył się na cvx.katowice.tpnet.pl, ale
    > nie przecież nikt mu nie podskoczy, przecież tata go nie zwolni :-)

    Nie rozumiem, czego sie czepiasz, dlaczego nalezy sie ukrywac na grupach i
    za co by go mieli zwolnic. Chyba ze znasz jakies regulaminy TPSA, ktorych ja
    nie znam (nie znam zadnych regulaminow dla pracownikow Tepsy) i w ktorych
    jest napisane, ze zabrania sie pisac na grupy dyskusyjne z firmy, w czasie
    pracy, zabrania sie mowic o benefitach i widelkach zarobkow oferowanych
    przez firme lub cos jeszcze. No wiec za co mialby miec wg Ciebie klopoty za
    ten post?

    I.