PracaGrupypl.praca.dyskusjea teraz optymistycznie na temat pracy w POLSCE › Re: a teraz optymistycznie na temat pracy w POLSCE
  • Data: 2005-03-08 18:51:49
    Temat: Re: a teraz optymistycznie na temat pracy w POLSCE
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-03-08 19:39, Użytkownik stchupack napisał:

    > Takie pojęcia teraz znają dzieciaki w gimnazjum, jakim cudem itman
    > doszedł wyżej, skoro pominął podstawy?

    Sam znam kilku świetnych programistów, którzy o PC'tach mają tylko
    podstawową wiedzę - to jest tylko ich narzędzie pracy - to wszystko.

    > Chciałem pokazać jakim gnojkiem jest itman, bawiąc się w najlepsze w
    > czasie pracy w tpsa - firmie której rzesza ludzi nienawidzi, między
    > innymi za takich pracowników jak on,

    Dlaczego bawiąc? Dbanie o dobre imię firmy wg Ciebie jest zabawą?
    A tak z ciekawości - czy Ty podczas pracy nigdy nie wszedłeś na stronę
    nie związaną z wykonywaną pracą? Nigdy nie zadzwoniłeś w sprawie
    prywatnej ze służbowego telefonu? Jeśli palisz, to czy nie przekroczyłeś
    dozwolonego czasu na przerwę podczas wypalania kolejnych fajek? Czy nie
    rozmawiałeś z kolegami o sprawach prywatnych podczas pracy? itd...
    A może Ty po prostu jeszcze nie pracujesz i siedzisz na garnuszku u mamusi?

    > a Ty dla mnie jesteś bezpłciowym zbiorowiskiem liter. Nazwałbym
    > dosadniej, ale nie chce mieć mniejszości seksualnych na karku.

    Siedzisz raptem miesiąc na grupach i już cwaniakujesz, obrażasz, łamiesz
    netykietę... Nieładnie kolego, oj nieładnie

    --
    Witiia