PracaGrupypl.praca.dyskusjea teraz optymistycznie na temat pracy w POLSCE › Re: a teraz optymistycznie na temat pracy w POLSCE
  • Data: 2005-03-08 18:16:36
    Temat: Re: a teraz optymistycznie na temat pracy w POLSCE
    Od: Jan Kowalski <J...@n...znasz.go> szukaj wiadomości tego autora

    > raczej zabawia się i próbuje drwić z ludzi, którzy takiej
    > pracy nie mają i harują za 1000zł.

    To bardzo dobrze, że ktoś powiedział o tym, że można zarabiać dużo.
    Zajmuję się rekrutowaniem ludzi, szkoleniem ich, tworzeniem
    regionalnych struktur handlowych i opracowaniem systemu sprzedaży.
    To wszystko dla różnych zleceniodawców. Już wcześniej tu na grupie
    wspominałem, że przyjmowani (głównie na PH) ludzie dostają do wyboru
    umowę agencyjną oraz o pracę. 99% kandydatów chce umowę o pracę
    wiedząc, że wybierając ją zarobią 1000-2500zł, a na agencyjnej mogliby
    znacznie więcej - w praktyce początkujący pracownik zarobi ok. 1000zł,
    agent na czysto (netto) nie mniej niż 2x więcej. Dobry agent po kilku
    miesiącach sam pracując może (bo nie każdy) nawet zarobić 10.000zł, a
    są i tacy, co zatrudniając ze 2 osoby na czysto wychodzą 15-20tys.
    To agenci, a nie pracownicy, więc może przykład nie jest za bardzo na
    miejscu, ale... nikt nikogo nie zmusza do harowania za 1000zł. Dlatego
    nie bardzo wiem, czemu tak się gorączkujesz i pokazanie, że _można_,
    nazywasz drwinami.
    Nie prowadzę tu naboru (nawet nie podaję adresu nadawcy w nagłówku),
    więc bądź tak miły i w odpowiedzi nie posądzaj mnie o jakieś własne
    interesy w mojej wypowiedzi.

    > Rozumiem, że reprezentujesz tutaj poglądy związku pracodawców
    Nie podałem też nazw firm, z jakimi współpracuję, więc wyciągnij
    wniosek, że reprezentuję tylko swoje poglądy. Bo co do Immony, to
    pokazałes, że jesteś szybki w ocenianiu...