PracaGrupypl.praca.dyskusjea teraz optymistycznie na temat pracy w POLSCE › Re: a teraz optymistycznie na temat pracy w POLSCE
  • Data: 2005-03-08 15:39:33
    Temat: Re: a teraz optymistycznie na temat pracy w POLSCE
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "stchupack" <s...@K...vp.pl> napisał w wiadomości
    news:d0kfkj$t6t$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Nie mówiłem, że należy się ukrywać, skomentowałem Twój sposób
    > postrzegania anonimowości w sieci.
    > Czy It man pisząc ten post wypełnia swoje obowiązki wobec pracodawcy?

    Polityka w roznych firmach bywa rozna. Ja np. moge sobie pisac na usenet do
    woli w godzinach pracy pod warunkiem, ze zrobie w wyznaczonym terminie to,
    co jest do zrobienia. To sie nazywa "tryb zadaniowy", a jak sobie rozplanuje
    czas, to moja sprawa. Moze it man tez tak ma.

    > nie sądze, raczej zabawia się i próbuje drwić z ludzi, którzy takiej
    > pracy nie mają i harują za 1000zł.

    Nie widzialam w jego poscie drwin. Odebralam jego post tak, ze chcial
    uswiadomic zebranym, ze sa "oazy" na naszym polskim rynku pracy, gdzie jest
    dobrze.

    > Wcześniej wspominałaś też coś o niechwaleniu się swoimi zarobkami w
    > dużych firmach, teraz nagle to jest jak najbardziej w porządku?

    Wspomnialam o tym, ze ocena takiego zachowania jest zalezna od kontekstu.

    > Rozumiem, że reprezentujesz tutaj poglądy związku pracodawców dolnego
    > śląska, stąd taki, a nie inny adres e-mail.

    Reprezentuje swoje poglady :) co powinno byc widoczne po tym, ze pisze z
    nicka i nie podpisuje sie w mailach nazwa organizacji, tylko tegoz nicka
    skrotem. W momencie, gdy zdarza mi sie cos wysylac w imieniu organizacji,
    podpisuje sie w mailu nazwiskiem i pelna nazwa organizacji. Mail jest taki,
    bo 1) uzywam go 2) uzywajac go na news uzyskuje pozytywny efekt uboczny
    swojej obecnosci tu w postaci przyciagniecia jakiejs tam ilosci odwiedzin na
    strone i zwiekszenia ilosci osob orientujacych sie, ze cos takiego jak
    organizacja istnieje. Wszystko za "wiedza i zgoda". Czy masz jeszcze jakies
    zarzuty? :)

    I.