PracaGrupypl.praca.dyskusjea teraz optymistycznie na temat pracy w POLSCE › Re: a teraz optymistycznie na temat pracy w POLSCE
  • Data: 2005-03-08 16:21:48
    Temat: Re: a teraz optymistycznie na temat pracy w POLSCE
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-03-08 12:54, Użytkownik stchupack napisał:

    > Prawdziwy z niego fachowiec od spraw informatyki w TPSA, co nawet nie
    > zna pojęcia proxy, by się ukryć na grupach, by wyjął chociaż z
    > szufladymodem telefoniczny i połączył się na cvx.katowice.tpnet.pl, ale
    > nie przecież nikt mu nie podskoczy, przecież tata go nie zwolni :-)

    1. Nie każdy kto pracuje w pione informatyki musi znać się na wszystkim.
    2. Taki z Ciebie "haker", że:
    - wysyłasz posta na grupę z załącznikiem
    - Twoim czytnikiem jest BARDZO hakierowy Outlook Express
    3. Bardzo po chamsku zapodałeś adresy e-mailowe, przez co wspomniane
    osoby mogą nie odpędzić się od spamu

    Chciałeś pokazać, że jesteś lepszy. Dla mnie jesteś tylko zazdrosnym
    gnojkiem.

    --
    Witiia